Targi MADE-Expo zajmują ważną pozycję w strategii rozwoju OKNOPLAST-Kraków. W ubiegłym roku w Mediolanie zadebiutowało okno PLATINIUM, którego stylistykę docenili nie tylko Włosi, ale również klienci firmy w innych krajach europejskich. W chwili obecnej jest to najlepiej sprzedający się produkt OKNOPLAST-Kraków. Na tej podstawie podobny sukces można wróżyć produktom wystawionym na tegorocznych targach.

Produkcja eksportowa OKNOPLAST-Kraków do Włoch wyniosła w 2008 roku 30%. Warto dodać, że już po dwóch latach obecności na tym rynku krakowska firma stała się tam jednym z czołowych producentów stolarki otworowej.

Iwona Walczak
OKNOPLAST-Kraków

Aleksandra Stachulska
Partner of Promotion

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.