2014-05-08-2Marka Stanley została uhonorowana specjalnym jubileuszowym godłem Laur Konsumenta – Lider Dekady (2004- -2014), przyznanym w tym roku po raz pierwszy tym markom, które zasługują na szczególne uznanie. Tytuł jest ukoronowaniem wieloletnich wysiłków, jakie firma wkłada w konstruowanie innowacyjnych i niezawodnych narzędzi, co doceniają użytkownicy głosując na Stanleya w konkursie Laur Konsumenta.

 

Program Laur Konsumenta obchodzi w tym roku 10 jubileusz wyłaniania najpopularniejszych na polskim rynku marek, produktów i usług. Z tej okazji przyznano Laury Konsumenta – Lider Dekady 2004-2014 tym markom, produktom czy usługom, które podczas minionych edycji ogólnopolskiego programu Laur Konsumenta osiągały najwyższe wyniki. Redakcyjna Kapituła Konkursowa decyduje o przyznaniu tytułów na podstawie oceny popularności marki na polskim rynku oraz w projekcie Laur Konsumenta analizując wszystkie głosy oddane na daną markę przez konsumentów w ogólnopolskim sondażu na przestrzeni ostatniej dekady.

 

Stanley, istnieje na rynku od ponad 170 lat. Produkty tej marki cieszą się opinią niezawodnych, trwałych, wysokiej jakości, precyzyjnie wykonanych, szeroko dostępnych oraz posiadających długą gwarancję. Dzięki temu Stanley od lat wygrywa plebiscyty popularności produktów takie, jak Laur Konsumenta, Konsumencki Lider Jakości czy Superbrands.

Andrzej Mroczek
Stanley Black & Decker Polska

 Całość artykułu w wydaniu drukowanym  I elektronicznym 
Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne 
Więcej informacj: Świat Szkła 05/2014

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.