Targi w Poznaniu dostrzegają potencjał wielu branż polskiej gospodarki, aktywnie uczestnicząc w ich promocji. W swojej strategii przyjęły również podążanie za potrzebami klientów i organizowanie dla nich wydarzeń targowych, konferencyjnych i kulturalno-rozrywkowych w różnych regionach Polski, wszędzie tam, gdzie jest taka potrzeba. 

 

20140202MTP BUDMA

 

Dostrzegając potencjał i dążenia Śląska, by stać się nie tylko symbolem polskiego górnictwai przemysłu ciężkiego, ale również jedną ze stolic turystki biznesowej i – jak mówiło dawne hasło promocyjne Katowic – miastem wielkich wydarzeń, Międzynarodowe Targi Poznańskie wraz z Grupą Kapitałową TRIAS utworzyły spółkę HKO i wystartowały w przetargu zorganizowanym przez Urząd Miasta w Katowicach na organizację wydarzeń i zarządzanie Międzynarodowym Centrum Kongresowym oraz Halą Widowiskowo-Sportową „Spodek”.

 

 

Doświadczenie jako kapitał

 

W swojej historii Międzynarodowe Targi Poznańskie mają silne związki z regionem śląskim. Warto wspomnieć organizację dawniej targów górniczych SIMEX, a obecnie – targów dla branży drzewnej DREMASILESIA. Doceniając dotychczasowe tradycje regionu śląskiego i jego znaczenie gospodarcze, Międzynarodowe Targi Poznańskie do tematu operowania Międzynarodowym Centrum Kongresowym i Spodkiem podchodzą poważnie i z pełnym zaangażowaniem.

 

 

 

Razem można więcej

 

Rynek targowo-konferencyjny staje się coraz bardziej konkurencyjny. Do wieloletnich graczy rynku targowego dołączają nowi. Nowe obiekty kongresowe wyrastają m.in. w Krakowie czy Gliwicach. Czy rynek targowo-konferencyjny pomieści wszystkich? 

 

Razem można więcej. Dobra infrastruktura to nie wszystko. Warto by obiektami kongresowo-konferencyjnymi zarządzali sprawdzeni operatorzy, za którymi stoją ludzie z ogromnym doświadczeniem, gwarantujący najwyższą jakość świadczonych usług. Mając w dyspozycji zespół ekspertów, bagaż doświadczeń w organizacji wydarzeń o różnej skali i charakterze oraz przemyślany plan uwzględniający ogromny potencjał Śląska, można być spokojnym o przyszłość turystyki biznesowej w Katowicach. 

 

Sprawdzony partner

 

Warto odnotować, że w swoim portfolio MTP posiada między innymi organizację takich wydarzeń jak 19. Konferencja Stron Ramowej Konwencji UN ds. Zmian Klimatu Conference of Parties – COP w Warszawie w roku 2013, czy polską prezydencję w Radzie Unii Europejskiej w Poznaniu i Warszawie w roku 2011, a także dziesiątki innych projektów. Cechą MTP jest to, że organizują projekty tam, gdzie życzą sobie klienci.

 

 

Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym 
Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne 
Więcej informacji: Świat Szkła 2/2015

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.