Newsletter

Login Form



Czytaj także -

Aktualne wydanie

Okładka SS-11-2017

20170725-edgetech-banner-160x600-polonaisEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

baner konferencja 12 2017

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

 

  

FF18 750x150px PL NEUGIERIG

 

 budma750x200

 

 

 

lisec SS FastLAne

 

baner-2-krzywe

 

 

 

„DOBRY MONTAŻ” – rusza nowa odsłona kampanii
Data dodania: 09.11.17

Wraz z początkiem sierpnia 2017 r. rozpoczęła się kontynuacja, organizowanej przez Związek POiD, ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „DOBRY MONTAŻ”. Inicjatywa została rozszerzona o nowe działania, które pozwolą na dotarcie z przekazem do jeszcze większego grona odbiorców. 

 

Dobrze wybrany produkt to dopiero połowa sukcesu – bez wynajęcia profesjonalnej ekipy, która pomoże dobrać właściwy system montażu i wykona poprawną instalację produktu, nie wykorzystamy w pełni właściwości drzwi czy okien. Prowadzona od 2014 roku kampania „DOBRY MONTAŻ” ma na celu edukację i budowanie świadomości inwestorów indywidualnych w zakresie prawidłowej instalacji wyrobów stolarki budowlanej. Część realizowanych w jej ramach inicjatyw jest też nakierowana na promocję zawodu montera stolarki budowlanej, szerzenie dobrych praktyk montażowych i przekazywanie fachowcom rzetelnej wiedzy w tym zakresie.

 

Projekt cały czas się rozwija i zyskuje nowe aktywności. Na stronie internetowej dobrymontaz.com inwestorzy mogą korzystać z wyszukiwarki firm świadczących usługi profesjonalnego montażu stolarki. Aktualności na temat działań akcji można również znaleźć na Fanpage’u „DOBRY MONTAŻ” na Facebook’u, a w mediach drukowanych i elektronicznych prowadzona jest kampania public relations.

 

 

2017 10 14 1

 

 

W ramach inicjatywy, idea dobrego montażu promowana jest też w punktach sprzedaży stolarki budowlanej, a zarządzające nimi osoby przechodzą specjalne szkolenia. W tym roku zaplanowano nowe działania, min. produkcję filmu promocyjnego i sesje zdjęciowe z montażu produktów. Kampania obejmuje także współpracę ze szkołami zawodowymi. W roku szkolnym 2016/2017, w placówkach w Białymstoku, Bytomiu i Poznaniu działały klasy patronackie. Współpraca ta ma być w dalszym ciągu kontynuowana i rozszerzona, dzięki czemu kolejni młodzi adepci sztuki budowlanej zdobędą fachową wiedzę.

 

Partnerami „DOBREGO MONTAŻU” są wiodące marki z branży stolarki budowlanej – firmy, dla których ważna jest idea prawidłowej instalacji: AIB, GERDA, FAKRO, Hörmann, Klimas Wkręt-met, oknaluminiowe.pl, Porta KMI Poland, PROLINE, Roto, Soudal i VETREX. Kampanię, w charakterze jej ambasadorów, wspierają profesjonalni monterzy. Od początku towarzyszą jej również patroni medialni i merytoryczni. Patronat honorowy nad akcją sprawuje Stowarzyszenie Architektów Polskich.

 

Zapraszamy do odwiedzenia FanPage’u „DOBRY MONTAŻ” na Facebook’u i do śledzenia działań akcji!

 

„Świat Szkła” jest patronem medialnym kampanii „DOBRY MONTAŻ”

 

 

 

Izabela Oko
Paweł Zdybał

 

 

 Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym 
Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne 
Więcej informacji: Świat Szkła 10/2017 

 

 

Czytaj także --

 

 

01 chik