Koncepcja sprzedaży kompletu stolarki w spójnej sieci KRISHOME zyskała nie tylko zaufanie inwestorów, ale stała się też inspiracją dla konkurencji z branży. Z miesiąca na miesiąc liczba pomarańczowych punktów na mapie Polski rośnie, KRISPOL dynamicznie rozwija swój koncept zakupu stolarki otworowej w sześciu prostych krokach.

 

20191105krispol

 

KRISPOL odczarował skomplikowany zakup kompletu stolarki otworowej do domu. Wychodząc z założenia, że wybór jednego, sprawdzonego producenta pozwoli zyskać spokój podczas podejmowania najważniejszych decyzji w życiu. Zakup stolarki został sprowadzony do kilku prostych dla inwestora kroków.

 

Rozpoczynając od wizyty w salonie, który jest zaopatrzony w pełną ekspozycję produktów z linii HOME, klient może przetestować, dotknąć, zwizualizować – jak okna, bramy, drzwi czy osłony będą prezentowały się na jego wymarzonej budowie. Kolejnym krokiem jest analiza potrzeb inwestycji i oczekiwań inwestora, certyfikowany doradca w salonie KRISHOME przygotuje spersonalizowaną ofertę.

 

Po dokonaniu ostatecznej decyzji i złożeniu zamówienia, klient może ustalić jeden termin dostawy wszystkich produktów na budowie i skorzystać z profesjonalnego montażu, który jest wykonywany przez certyfikowanych, rekomendowanych przez producenta fachowców.

 

20191105krispol11

 

Koncept przypadł do gustu wielu przedsiębiorczym partnerom biznesowym, którzy postanowili zaufać marce KRISPOL. W ostatnim czasie do sieci salonów KRISHOME dołączyły kolejne - w Kaliszu otworzył się Kal-Bud, w Pruszkowie profesjonalne usługi świadczy firma Automatyka Bis.

 

Dynamikę rozwoju sieci obrazują również działania kooperantów, którzy decydują się na powiększanie portfolio – w Bełchatowie pojawił się kolejny punkt znanej firmy GP System, firma Art-Bud, która posiada już dwie lokalizacje w Zielonej Górze – startuje z kolejnym salonem w Żarach.

 

– Cieszy nas, że sieć sprzedaży detalicznej pod marką KRISHOME zyskała zaufanie przedsiębiorców. Co więcej, wiele firm decyduje się na otwarcie kolejnego salonu w innym mieście. To pokazuje, że ten model biznesowy jest rozwojowy, przyszłościowy, ale co chyba najważniejsze – rentowny.

 

20191105krispol11a

 

Ze swojej strony oferujemy gotową koncepcję na biznes – mówi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej, odpowiedzialny za projekt. Architekt projektuje już następne salony – w Jeleniej Górze i Koszalinie. Pełną listę salonów KRISHOME można znaleźć na stronie: www.krishome.pl

KRISPOL

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.