Czytaj także -

Aktualne wydanie

2019 12 okladka

       Świat Szkła 12/2019

 

User Menu

20190444Swiat-Szkla-V4B-BANNER-160x600-PLEDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK

EDG Swiat Szkla Skyscraper 160x600 BAU OK 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

heroal 2018 Banner C50VSZ 750x150 PL mit-Rahmen1 

baner szklo budowlane

 

20190820-BANNIERE-HALIO-750x100-1D-PL

 

wlasna-instrukcja ift--baner do newslet-2019

 LiSEC SS Konfig 480x120

 

budma 2020 - 480x120

 

OKNOPLAST najsilniejszą marką pośród okien pionowych według rankingu TOP Marka 2019
Data dodania: 29.11.19

W rankingu TOP Marka 2019, czyli największym badaniu marek w polskich mediach, OKNOPLAST zajął 5 miejsce w kategorii materiałów budowanych oraz 250 pozycję w rankingu ogólnym. Jest to najlepszy wynik wśród producentów okien pionowych.

 

 20191121OKqwa

 

Ranking TOP Marka 2019, który oparty jest na wskaźniku siły marki w mediach, realizowany jest przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów we współpracy z miesięcznikiem PRESS.

 

Dwunasta edycja badania objęła aż 500 marek z 50 branż. Przeanalizowano materiały z prasy, internetu i social mediów opublikowane od 1 lipca 2018 roku do 30 czerwca 2019 roku.

 

Do oceny informacji użyto przede wszystkim wskaźnika impact, czyli szacowanego dotarcia informacji o marce. OKNOPLAST zajął wysoką, bo aż 5 pozycję w kategorii materiałów budowalnych oraz 250 miejsce w rankingu ogólnym.

 

– Jesteśmy bardzo dumni, że osiągnęliśmy najwyższy wynik wśród producentów okien pionowych. – komentuje Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu w Grupie OKOPLAST – Jest to dla nas potwierdzenie, że pozostajemy silną marką na rynku, która zgodnie z rankingiem, cieszy się dużym impactem, a nasze komunikaty mają szerokie dotarcie.

 

 

Siła marki OKNOPLAST

Jak wskazuje raport aż 49% publikacji o OKNOPLAST miało nazwę marki w tytule. Badanie podaje także, że duża część publikacji o przedsiębiorstwie dotyczy produktów, m.in. najnowszego okna Lunar, czy promocji zimowej. Nie bez znaczenia dla siły marki był też fakt, że firma była oficjalnym sponsorem Mistrzostw Polski w koszykówce mężczyzn do lat 20 i tytularnym partnerem klubu AGH Korona OKNPLAST, który zwyciężył w tym turnieju.

 

Grupa OKNOPLAST w tym roku obchodzi 25-lecie swojej działalności. Na przestrzeni lat firma konsekwentnie realizuje obraną przed laty strategię, której celem jest m.in. budowanie silnej marki. OKNOPLAST obecny jest 13 rynkach europejskich, a wkrótce planuje dalszą ekspansję.

 

Przedsiębiorstwo wprowadziło na rynek europejski ponad 50 innowacyjnych produktów. Wśród nich znajduje się m.in. okno Lunar, które zostało zaprezentowane w minionym roku.

 

OKNOPLAST

 

Czytaj także --

 

 

01 chik
01 chik