Targi Eurasia Window, Eurasia Door & Eurasia Glass odbyły się równolegle w dniach 7-10 marca 2018 roku w Centrum Targowym, Zjazdowym i Kongresowym Tuyap. Wzięło w nich udział 644 wystawców i współwystawców z 24 krajów w 12 halach i wystawienniczym obszarze o powierzchni 120 000 m2 i zostały wysoko ocenione przez profesjonalistów z branży.

 

 

2018 04 8 1

 

 

Co więcej, targowe trio ustanowiło nowy rekord, z liczbą 70 909 gości odwiedzających targi, w sumie ze 109 krajów, w tym 10 046 gości zagranicznych. 

 

 

Wydarzenia i seminaria

 

Targi Eurasia Window, Eurasia Door & Eurasia Glass również były bardzo aktywne w zapewnianiu specjalistom z branży możliwości poznania najnowszych osiągnięć i technologii.

 

Wydarzenia, takie jak GPD İstanbul 2018, organizowane przez Glass Performance Days, „Spotkania Nauki i Przemysłu” organizowane przez GALSIAD (Girişimci Alüminyum Sanayici ve İş Adamları Derneği – Stowarzyszenie Przedsiebiorców z Przemysłu Aluminiowego) oraz Konferencja “Profesjonalny Montaż Okien z PVC” organizowane przez PÜKAD (Plastik Profil Üreticiler Derneğini – Stowarzyszenie Producentów Profili z Tworzyw Sztucznych) cieszyły się dużym zainteresowaniem.

 

 

2018 04 8 2

 

2018 04 8 3

 

 

 

10 krajów z których pochodziła najwieksza liczba gości:

 


Iran, Macedonia, Irak, Bułgaria, Rumunia, Kosowo, Algieria, Serbia, Liban, Rosja.

 

 

 

Następne spotkanie 6-9 marca 2019 roku


Targi Eurasia Window, Door & Glass wciąż rosną i rozwijają się pod względem oczekiwań profesjonalistów z branży na całym świecie.


Następna edycja targów odbędzie się w dniach 6-9 marca 2019 roku po raz kolejny w Centrum Targowym, Zjazdowym i Kongresowym Tuyap w Istambule.

 

Dlaczego warto wziąć w nich udział?

 

  • dotarcie do szybko rozwijających się rynków wschodzących od CIS (Commonwealth of Independent States – Wspólnota Niepodległych Państw) po MENA (Middle East and North Africa – Bliski Wschód i Afryka Północna) przez targi w Istambule – centrum handlowe i biznesowe regionu;
  • atrakcyjne środowisko miejskie i biznesowe;
  • partnerstwo Reed-Tüyap zapewniajace odwiedzającym najwyższą jakość spotkań biznesowych;
  • dzięki zaproszeniu przedstawicieli central zakupowych maszyn i programom spotkań B2B spotkanie kupujących zainteresowanych Twoimi produktami i usługami;
  • 3 duże imprezy targowe pod jednym dachem.

 

www.eurasiadoorfair.com

www.eurasiaglassfair.com

www.eurasiawindowfair.com

 

 

 

„Świat Szkła” był patronem medialnym targów Eurasia Window-Door & Glass 2018

 

 

Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym 
Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne 
Więcej informacji: Świat Szkła 04/2018

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.