W dniach 23-24 maja 2019 roku, w Hotelu Warszawianka****, w Jachrance, odbędzie się X Kongres Stolarki Polskiej.
To najważniejsze wydarzenie w branży stolarki budowlanej w Polsce pozwala na wyznaczenie dalszych kierunków rozwoju sektora.
Posłużą temu dyskusje prowadzone w ramach bloków tematycznych z udziałem uznanych ekspertów, w tym Roberta Koniecznego – światowej sławy architekta i dr Witolda Jankowskiego, Redaktora Naczelnego magazynu „Harvard Business Review Polska” oraz Prezesa Zarządu ICAN Institute.
Program merytoryczny wydarzenia tworzą trzy bloki tematyczne, opracowane przez złożoną z ekspertów, Radę Programową.
Pierwszy blok, zatytułowany Przemysł 4.0 w branży stolarki budowlanej poświęcony zostanie omówieniu zagadnień związanych z czwartą rewolucją przemysłową.
Otworzy go prelekcja dr Witolda Jankowskiego na temat znaczenie transformacji cyfrowej dla prowadzenia biznesu.
Uczestnicy I bloku tematycznego, dzięki wystąpieniom ekspertów i case study, dowiedzą się m.in, jakie możliwości, ale też bariery rozwoju związane są z Przemysłem 4.0, jakie są systemy wsparcia i praktyczne przykłady wdrożeń tego typu rozwiązań w polskich firmach.
SMART rozwiązania będą przedmiotem rozmów prowadzonych w ramach II bloku tematycznego: Stolarka SMART – przyszłość branży. Trendy światowe, producent – punkty handlowe, montaż.
Przedstawione tu zostaną światowe trendy i ich wpływ na ofertę produktową firm z branży, case study, a także to, jak tematykę produktów SMART, na bazie swoich doświadczeń, postrzegają różni uczestnicy rynku.
Nie zabraknie również dyskusji panelowej z udziałem ekspertów, którzy porozmawiają o kreowaniu produktów przyszłości.
II blok tematyczny otworzy Robert Konieczny z pracowni KWK PROMES, który opowie o SMART stolarce w architekturze przyszłości.
Podczas drugiego dnia Kongresu, 24 maja, zrealizowany zostanie
III blok tematyczny poświęcony zagadnieniom marketingowym – Jak sprzedawać więcej i drożej, gdy Twoim handlowcem staje się SMARTfon?, który poprowadzi dr Łukasz Srokowski z Instytutu Millenials.
Panel ten wyjaśni, m.in., jak producent stolarki może skutecznie sprzedawać swoje produkty młodym pokoleniom i w jaki sposób dostosować komunikaty do odbiorcy.
W panelu multimedialnym wypowiedzą się – w formie video-wywiadów – wybrani szefowie sprzedaży i marketingu, a także sprzedawcy znanych polskich i światowych marek z różnych branż.
Dzięki udziałowi w III bloku tematycznym, uczestnicy Kongresu dowiedzą się, m.in., jak z bardzo trudnego, młodego klienta zrobić ewangelistę marki i produktu, czy też dlaczego w procesie sprzedaży niezbędne jest wykorzystanie emocji.
Podczas X Kongresu Stolarki Polskiej, w dniu 23 maja, tradycyjnie odbędzie się także wieczorna Gala, która będzie znakomitą okazją do integracji środowiska i wręczenia branżowych wyróżnień.
Zapraszamy do udziału w X Kongresie Stolarki Polskiej – bieżące informacje i formularz zgłoszeniowy są dostępne na stronie: https://kongres.poid.eu
Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym
Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne
Więcej informacji: Świat Szkła 4/2019