Rok 2019 powoli zbliża się do końca, a intensywnej pracy i spotkań zostało już niewiele. Jest to jednak czas pierwszych podsumowań, jak i wzmożonego planowania działań marketingowo-sprzedażowych na rok przyszły.

 

Bieżący rok kolejny raz potwierdził nasze fundamentalne przekonanie o rosnących oczekiwaniach klientów zarówno w zakresie termiki, komfortu, jak i estetyki okien. Przełożyło się to bezpośrednio na wyniki sprzedaży ciepłej ramki SWISSPACER poprzez dwucyfrowe wskaźniki wzrostu, za co dziękujemy wszystkim naszym klientom.

 

Pozwala optymistycznie patrzeć w nadchodzący rok 2020 pomimo płynących z wielu stron informacji o możliwym spowolnieniu gospodarczym i korekcie, również na rynku budowlanym.

 

2017 11 9 2

 

Wzrosty sprzedaży SWISSPACER to z jednej strony zasługa bardzo mocnej szwajcarskiej marki, budzącej zaufanie wśród klientów i obejmującej niezawodne, bardzo innowacyjne produkty. Z drugiej strony to sukces dynamicznie rosnącego rynku ciepłej ramki w Polsce i Europie oraz dynamicznie rosnącej – zwłaszcza w mijającym roku – świadomości ekologicznej, połączonej z modą na oszczędzanie energii i zasobów naturalnych.

 

Nieco ponad rok temu na targach GLASSTEC w Düssledorfie zaprezentowaliśmy Państwu nasz nowy produkt – membranę Swisspacer Air – rozszczelniający szybę zespoloną w sytuacjach, gdzie jest to niezbędne. To niewielki komponent o wielkim znaczeniu i – jak pokazuje rynek – także o wielkim zapotrzebowaniu.

 

W tej materii wyniki sprzedaży przekroczyły kilkukrotnie nasze najśmielsze oczekiwania, a okna wyprodukowane w Polsce z membranami SWISSPACER Air można znaleźć na całym świecie. Cieszy nas, kiedy produkty „Made in Poland” trafiają na coraz bardziej wymagające rynki i z powodzeniem się tam sprawdzają.

 

W roku 2020 zapraszamy do odwiedzenia nas podczas dwóch kluczowych imprez targowych: Fensterbau w Norymberdze w marcu i targów GLASSTEC w Dusseldorfie w październiku.

 

Zapraszamy także już dziś na planowane szkolenia i sympozja SWISSPACER, które zorganizujemy dla Państwa w Polsce. Dziękując za ten rok zapraszamy do współpracy w kolejnych latach.

 

 

Adam Krzemiński
SWISSPACER

 

Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym 

Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne 
Więcej informacji:  Świat Szkła 12/2019
 

 

 

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.