Jak co roku, grudzień to czas intensywnych spotkań biznesowych oraz pierwszych podsumowań mijającego roku. A rok 2018 to dla SWISSPACER bardzo ważny okres – jako kolejny rok z rzędu charakteryzował się bardzo dużą dynamiką wzrostu sprzedaży.

 

Oprócz najważniejszego kryterium wzrostu ilościowego zauważyliśmy również bardzo istotny wzrost zainteresowania produktami premium, jak np. super ciepła ramka SWISSPACER Ultimate, oraz produktami do tej pory niszowymi, jak np. szerokie ramki 27, 32 i 36 mm, które idealnie wpasowują się w strategię rynkową kilku bardzo ważnych firm okiennych.

 


Wzrosty sprzedaży SWISSPACER to z jednej strony zasługa bardzo mocnej szwajcarskiej marki, budzącej zaufanie wśród klientów, a z drugiej dynamicznie rosnącego rynku ciepłej ramki w Polsce.

 

2018 12 15 2

 


W bieżącym roku rozbudowaliśmy nasz zakład produkcyjny w Gliwicach o kolejne ultraszybkie, nowoczesne linie ekstruzyjne, które wspomogą znacząco rosnące zapotrzebowane na nasze produkty. Gliwickie biuro obsługi klienta również rozwija się bardzo intensywnie i obecnie, obok standardowej obsługi rynku polskiego, krajów nadbałtyckich oraz Europy Wschodniej, obsługuje również kraje wschodniej Azji.


W mijającym roku wprowadziliśmy na rynek kilka oczekiwanych nowości: zarówno kilka nowych wymiarów szprosów (co było odpowiedzią na potrzeby rynku producentów okien) oraz absolutną nowość – SWISSPACER Air – nowoczesną membranę, która eliminuje ryzyko pękania szyb zespolonych wynikających z różnicy ciśnień wewnątrz i na zewnątrz zespolenia. Premiera SWISSPACER Air miała miejsce w październiku br. podczas targów GLASSTEC w Dusseldorfie, a stopień zainteresowania oraz skala pierwszych zamówień przerosła nasze najśmielsze oczekiwania.


Mijający rok to również okres bardzo intensywnych szkoleń dla architektów, firm z branży szkła zespolonego oraz firm okiennych. Z ramkami SWISSPACER zostało wykonanych wiele ciekawych obiektów, które spróbujemy opisać dokładniej w najbliższych miesiącach.


Wszystko to nie byłoby możliwe bez Was, naszych klientów – zarówno tych strategicznych, lojalnych, długoletnich partnerów, jak i wszystkich pozostałych, zwłaszcza rodzinnych firm okiennych promujących produkty premium i polski eksport oraz nową jakość „Made in Poland”. Za to wszystko chcielibyśmy podziękować i życzyć Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz samych sukcesów na nadchodzącym roku.

 

Do zobaczenia w styczniu 2019 na targach Bau w Monachium na stoisku C3.338 oraz w lutym na targach Budma w Poznaniu w hali 5 na stoisku 76. 

 

2018 12 15 1

 

 

Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym 

Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne 
Więcej informacji: Świat Szkła 12/2018

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.