Szwecja, Czechy, Słowacja, Niemcy – to tylko kilka spośród wielu państw, do których spółka POL-SKONE eksportuje swoje produkty. Sukces lidera branży stolarki budowlanej został doceniony przez kapitułę konkursu „Orły Eksportu Województwa Lubelskiego”, zorganizowanego przez dziennik „Rzeczpospolita”. Jury nagrodziło firmę w kategorii „Eksportowy produkt”. 

 

20151010Orly exportu

 

POL-SKONE powstało w Lublinie w 1990 roku. W tym roku spółka obchodziła swoje 25-lecie. Z niewielkich Zakładów Meblarskich Spółdzielni Pracy, firma przekształciła się w wiodącego na polskim rynku producenta drzwi i okien. Codziennie rynkowy sukces POL-SKONE wspiera blisko tysiąc wykwalifikowanych pracowników.

 

Obecnie firma posiada trzy nowoczesne zakłady produkcyjne zlokalizowane w Lublinie, Niemcach oraz Biłgoraju.
Produkty marki POL-SKONE trafiają m.in. na rynki w Norwegii, Szwecji, Francji, Niemczech, Włoszech, Holandii, Czechach, Słowacji, Rumunii, a także na Łotwę, Litwę, Ukrainę, Białoruś, czy do Rosji. W całej Polsce firma współpracuje z ponad tysiącem Salonów Sprzedaży.


– Przez dwadzieścia pięć lat doskonalimy nasze produkty starając się zachować najwyższą jakość. Niezmiernie cieszy nas sukces, który odnosimy również poza granicami Polski. Nasze wyroby można znaleźć na wielu rynkach w Europie i na świecie. Drzwi naszej marki znajdują się nawet na krańcu świata – na Spitsbergenie, gdzie mieści się polska stacja badawcza.   – dodaje Jan Szulżyk Prezes, POL-SKONE Sp. z o. o.


POL-SKONE obecnie produkuje około 100 modeli drzwi wewnętrznych, zewnętrznych oraz technicznych. Ich dopełnieniem są dedykowane poszczególnym wzorom materiały wykończeniowe. Szeroki wachlarz produktów uzupełnia oferta okien drewnianych oraz okiennic. Asortyment POL-SKONE cechuje się wyjątkową innowacyjnością, nowoczesnym designem, a także najwyższą jakością, co potwierdza ogromna ilość nagród i wyróżnień przyznanych firmie na przestrzeni 25 lat.


Wręczenie nagród wszystkim laureatom konkursu „Rzeczpospolitej” odbywało się w ramach konferencji poświęconej eksportowi. Zaproszeni goście dyskutowali na temat szans oraz zagrożeń związanych z eksportem produktów na rynki zagraniczne. Wśród prelegentów znaleźli się m.in. przedstawiciele Ministerstwa Gospodarki oraz Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.