Ruszyła II edycja ogólnopolskiej kampanii „DOBRY MONTAŻ„, której jednym z głównych partnerów jest MARCOPOL. Jej celem jest edukacja i zbudowanie świadomości inwestorów indywidualnych w zakresie dobrego montażu wyrobów stolarki budowlanej – okien, drzwi, bram i fasad. Organizatorem kampanii jest Związek Polskie Okna i Drzwi.

 

20151022Marcopol panorama

 


Zaangażowanie firmy MARCOPOL w kampanię ,,Dobry Montaż” wynika z faktu wprowadzenia oferty firmy skierowanej do profesjonalnych grup montażowych, tworzonej razem z uznanymi światowymi markami jakimi są firmy ISO-Chemie oraz SFS-Intec.
- Firma MARCOPOL doskonale zdaje sobie sprawę, jak ważnym czynnikiem wpływającym na zadowolenie z użytkowania takich produktów jak okna i drzwi jest ich profesjonalny i rzetelny montaż przy użyciu takich produktów jak wkręty ościeżnicowe, kotwy czy pozostałych innowacyjnych rozwiązań jak System JB-D oraz JB-D® /L.

 

20151022Marcopol POiD popieram Dobry Montaz

 

Dlatego aktywnie angażujemy się w edukację zarówno grup montażowych, jak i naszych przedstawicieli handlowych. Takie elementy jak niezawodne działanie produktu, energooszczędność, bezpieczeństwo dla montażysty i użytkownika końcowego stanowią dla Nas podstawę, a jednocześnie najwyższą wartość naszej strategii – mówi Daniel Cyperling, Product Manager w MARCOPOL Sp. z o.o.

 


Działania ,,DOBREGO MONTAŻU” obejmą m.in. kampanię public relations, plakaty umieszczone w punktach dystrybucji partnerów akcji oraz na bilbordach zewnętrznych, na ich stronach internetowych i w katalogach produktowych, prowadzenie dedykowanej kampanii strony internetowej.

 


W ramach akcji planowany jest także cykl spotkań ze studentami polskich uczelni technicznych, a także promocja przedsięwzięcia podczas najważniejszych imprez branżowych, m.in. Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA 2016. Uroczysty finał i podsumowanie działań „DOBREGO MONTAŻU” odbędzie się na VII Kongresie Stolarki Polskiej.


„DOBRY MONTAŻ”, oprócz firmy MARCOPOL popierają wiodące firmy związane z branżą stolarki budowlanej, takie jak: AIB, Anwis, FAKRO, Hörmann, POL-SKONE, PORTA KMI Poland, Proline, Soudal i Wiśniowski.

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.