20160422 szkolenie DAKO 3aDAKO to polski producent stolarki otworowej zorientowany na międzynarodowe partnerstwo. Aktywność na zagranicznych rynkach stanowi istotny obszar działalności firmy, niemal połowa produkowanych w nowosądeckiej fabryce okien, drzwi, bram i rolet trafia na eksport.

 

Produkty DAKO dostępne są za granicą od blisko 12 lat. Międzynarodowy sukces to przede wszystkim wynik wspólnej pracy firmy i zagranicznych dystrybutorów oraz partnerów handlowych, dla których DAKO cyklicznie organizuje szkolenia.

 

20160422 szkolenie DAKO

 

 

 

Rok 2016 to czas dalszej, wzmożonej pracy w budowaniu oraz podtrzymywaniu pozytywnych relacji zarówno z dotychczasowymi partnerami, jak i z potencjalnymi dystrybutorami. Spotkania z nimi organizowane są m.in. we Francji, Szwecji i Niemczech.

 

Wspólny cel 

Systematyczne spotkania z kontrahentami to działania realizowane przez DAKO w ramach budowania międzynarodowego zasięgu firmy. Podczas cyklicznych szkoleń prowadzonych pod okiem Dyrektora ds. Eksportu, uczestnicy poznają strategię działania firmy i możliwości wdrażania konkretnych, wspólnych działań, dopasowanych do specyfiki poszczególnych regionów. Kursom towarzyszą także nieformalne spotkania, podczas których uczestnicy mają możliwość wymiany opinii i doświadczeń. To także doskonała okazja do rozmów o kierunkach i perspektywach rozwoju branży stolarki otworowej. 

 

20160422 szkolenie DAKO 2

 

Ważne rynki zbytu

Poznanie preferencji i potrzeb konsumenckich oraz zdobywana na przestrzeni lat wiedza, dotycząca specyfiki zagranicznych rynków, pozwoliły DAKO na znaczący rozwój tamtejszej sieci sprzedaży. Nie bez znaczenia jest także systematyczna praca nad właściwym dopasowaniem oferty produktowej tak, by spełniała odmienne oczekiwania klientów z poszczególnych krajów. Szczególnie ważne dla firmy rynki sprzedaży to m.in. Francja oraz Niemcy. Tylko w 2014 roku sprzedaż we Francji stanowiła blisko 30% ogólnej sprzedaży eksportowej. W tym samym czasie firma zdobyła tam także tytuł najlepszego polskiego eksportera w branży stolarki okienno-drzwiowej. Znaczącym partnerem nowosądeckiego producenta są także Niemcy, gdzie systematycznie rozbudowywana jest sieć dystrybucji. O istotności tego rynku świadczy też nawiązanie 

 

20160422 szkolenie DAKO 3

z początkiem 2016 roku współpracy sponsorskiej z niemieckim klubem piłkarskim Borussia Mönchengladbach. DAKO obecne jest w Niemczech także podczas najważniejszych europejskich targów branżowych Fensterbau Frontale, odbywających się co dwa lata w Norymberdze.  

     www.dako.eu 

 

Międzynarodowa współpraca we wspólnym celu

DAKO to polski producent stolarki otworowej zorientowany na międzynarodowe partnerstwo. Aktywność na zagranicznych rynkach stanowi istotny obszar działalności firmy, niemal połowa produkowanych w nowosądeckiej fabryce okien, drzwi, bram i rolet trafia na eksport. Produkty DAKO dostępne są za granicą od blisko 12 lat. Międzynarodowy sukces to przede wszystkim wynik wspólnej pracy firmy i zagranicznych dystrybutorów oraz partnerów handlowych, dla których DAKO cyklicznie organizuje szkolenia.

Rok 2016 to czas dalszej, wzmożonej pracy w budowaniu oraz podtrzymywaniu pozytywnych relacji zarówno z dotychczasowymi partnerami, jak i z potencjalnymi dystrybutorami. Spotkania z nimi organizowane są m.in. we Francji, Szwecji i Niemczech.

Pole tekstowe:  
Fot. DAKO
Fot. DAKO
Wspólny cel

Pole tekstowe:  
Fot. DAKO
Systematyczne spotkania z kontrahentami to działania realizowane przez DAKO w ramach budowania międzynarodowego zasięgu firmy. Podczas cyklicznych szkoleń prowadzonych pod okiem Dyrektora ds. Eksportu, uczestnicy poznają strategię działania firmy i możliwości wdrażania konkretnych, wspólnych działań, dopasowanych do specyfiki poszczególnych regionów. Kursom towarzyszą także nieformalne spotkania, podczas których uczestnicy mają możliwość wymiany opinii i doświadczeń. To także doskonała okazja do rozmów o kierunkach i perspektywach rozwoju branży stolarki otworowej.

Ważne rynki zbytu

Poznanie preferencji i potrzeb konsumenckich oraz zdobywana na przestrzeni lat wiedza, dotycząca specyfiki zagranicznych rynków, pozwoliły DAKO na znaczący rozwój tamtejszej sieci sprzedaży. Nie bez znaczenia jest także systematyczna praca nad właściwym dopasowaniem oferty produktowej tak, by spełniała odmienne oczekiwania klientów z poszczególnych krajów. Szczególnie ważne dla firmy rynki sprzedaży to m.in. Francja oraz Niemcy. Tylko w 2014 roku sprzedaż we Francji stanowiła blisko 30% ogólnej sprzedaży eksportowej. W tym samym czasie firma zdobyła tam także tytuł najlepszego polskiego eksportera w branży stolarki okienno-drzwiowej. Znaczącym partnerem nowosądeckiego producenta są także Niemcy, gdzie systematycznie rozbudowywana jest sieć dystrybucji. O istotności tego rynku świadczy też nawiązanie
z początkiem 2016 roku współpracy sponsorskiej z niemieckim klubem piłkarskim Borussia Mönchengladbach. DAKO obecne jest w Niemczech także podczas najważniejszych europejskich targów branżowych Fensterbau Frontale, odbywających się co dwa lata
w Norymberdze.

 

O firmie

Firma DAKO została założona w 1994 roku przez braci Jerzego i Janusza Studzińskich. Początkowo produkowała stolarkę okienną i drzwiową z PVC, a obecnie w ofercie DAKO znajdują się również okna i drzwi z drewna i aluminium oraz bramy garażowe, rolety zewnętrzne, rolety tekstylne i moskitiery. Firma szybko zyskała pozycję lidera w branży stolarki otworowej o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i zagranicznym. DAKO dysponuje potencjałem, doświadczeniem i wiedzą pozwalającą na realizację najtrudniejszych wyzwań, jakie stawia współczesna architektura. Misją firmy jest zrozumienie klientów
i dostosowanie się do ich potrzeb i oczekiwań.

     www.dako.eu

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.