20170202asmbmr2017champion logotypKlient ma zawsze rację… tam, gdzie jest konkurencja. Wywieranie wpływu na bezpośredniego nabywcę produktów wymaga dziś personalizacji przekazu i wiarygodnego contentu.

 

W tym ostatnim liczą się testy, certyfikaty i przede wszystkim doświadczenia i opinie dotychczasowych użytkowników, którzy tworzą pewnego rodzaju społeczność.

 

Rankingi jako swego rodzaju przejaw „dowodu społecznego” dają tym grupom uzasadnienie ich wyborów.

 

Dotyczy to również marek materiałów budowlanych, które po raz kolejny zostaną ocenione przez bezpośrednich użytkowników i sklasyfikowane w formie rankingu. ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku przeprowadza wśród wykonawców reprezentatywne, ogólnopolskie badanie ankietowe Budowlana Marka Roku, które ma na celu poznanie opinii na temat kilkudziesięciu grup asortymentowych materiałów budowlanych.

 


Fachowcy spontanicznie wskazują marki używane w ciągu danego roku najczęściej oraz te, które wg nich cechują się najwyższą jakością i najlepszą relacją ceny do jakości.

 

To są „ich” marki, które polecają i do których często są przywiązani, gdyż zapewniają one określone, pozytywne doświadczenia.

 

Wskazane przez fachowców marki uhonorowane zostają tytułami Złotej, Srebrnej i Brązowej Budowlanej Marki Roku oraz Wyróżnieniami w poszczególnych kategoriach.

 

Marki, które od lat utrzymują wysoką pozycję na rynku i cieszą się wieloletnim uznaniem fachowców zostają uhonorowane tytułami Złotych, Srebrnych i Brązowych Championów Roku.

 

20170202asmbmr2017 logotypOprócz zwycięzców  w poszczególnych segmentach produktowych wyłaniani są laureaci Budowlanej Marki Roku w klasyfikacji ogólnej – to marki cieszące się uznaniem wszystkich fachowców i wskazywane przez nich najczęściej.

 


Ranking Budowlana Marka Roku jest jedynym w Polsce projektem badawczym o tak szerokim zasięgu i niezależnym charakterze opartym o autentyczne wskazania rynku. Wyniki ogłoszone zostaną publicznie 8 czerwca podczas uroczystej Gali.

 

Raporty Budowlana Marka Roku 2017 zaprezentują zarówno aktualną klasyfikację opartą o roczny cykl używania produktów, jak i pozycje marek w szeregu kilkuletnim.

 

Publikacje te dostępne są jedynie dla producentów, którzy biorą udział w Rankingu gdyż stanowią cenne dla strategii marketingowych dane.

 

Na tej podstawie można stwierdzić, czy lokaty danych marek w danym roku wynikają z testowania produktów, którego źródłem może być zaciekawienie przekazem lub promocja, czy też dana marka ma już zbudowany mocny branding oparty na realizacji obietnic zawartych w komunikatach marketingowych.

 

Raporty stanowią pewnego rodzaju wskaźniki jakości współpracy producentów z wykonawcami w danym roku i na przestrzeni kilku lat wstecz.


Zapraszamy producentów do wzięcia udziału w Rankingu i weryfikacji pozycji swoich marek, a użytkownikom polecamy śledzenie preferencji aktualnych na rynku i poznania wiarygodnych, cenionych produktów budowlanych na stronie www.rankingmarekbudowlanych.pl.

 

 Miesięcznik Świat Szkła jest Patronem Medialnym Rankingu Budowlana Marka Roku 

 

 

20170202asm logo 20latTP

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.