20170707Piwo Łomża 500mlBrowar Łomża, wraz z nową strategią komunikacji, wypuścił na rynek piwo Łomża Jasne w nowej butelce – zoptymalizowanej względem dotychczasowego i lubianego przez konsumentów smukłego kształtu.

 

Najnowszy projekt podkreślił tę cechę, a dodatkowo szyjka butelki zyskała cztery wytłoczenia, nawiązujące do tradycji browaru – w postaci odnowionej wersji jego znaku sprzed kilkudziesięciu lat.

 

 

Takie właśnie było zadanie projektowe: uzyskanie opakowania szklanego, podkreślającego regionalizm i historyczną tożsamość marki przy jednoczesnym zachowaniu jej dotychczasowych, lubianych przez konsumentów atrybutów. Za wykonanie tego zadania odpowiedzialne jest studio THIS.

 

W ramach procesu powstało kilkadziesiąt wariantów butelki. Jej ostateczny kształt osiągnięto przy współpracy z Ardagh Group.

 


„Butelka posiada wyzywające ze względu na proces produkcji opakowań szklanych cztery grawery wykonane w dwóch technikach: tradycyjną i debbosingu, czyli graweru wklęsłego. Ma pojemność 500 ml i jest bardzo smukła, wręcz strzelista” – informuje Roman Sobecki z działu projektowego OEG Design gostyńskiej huty szkła.

 


Łomża dostępna jest na rynku od 49 lat. „W tym czasie udało nam się zdobyć ugruntowaną pozycję i podbić serca kolejnych pokoleń piwoszy. Nowa strategia komunikacji to dowód, że nie osiadamy na laurach” - mówi Maciej Dymalski, kierownik marketingu Van Pur, będącego właścicielem marki.


Piwo Łomża ma być alternatywą zarówno dla piw masowych, jak i kraftowych. Maciej Dymalski podkreśla jego nowy, unikatowy charakter „Kładziemy nacisk na autentyczne zasady warzenia piwa, gwarantujące konsumentom jakość i bezpieczeństwo produktu.

 


Odrzucamy masowość i konformizm, bez uciekania w skomplikowane wyrafinowanie piw kraftowych. Chcemy uczynić Łomżę najlepszym piwem regionalnym w Polsce, stąd pomysł rebrandingu marki. Znaleźliśmy niszę komunikacyjną i wizerunkową, która odpowiada na trendy konsumenckie”.

 


Kim jest konsument piwa Łomża? To zarówno mężczyźni, jaki i kobiety, którzy realizują się w życiu, czerpiąc jednocześnie przyjemność z bliskich relacji i spokoju. We współczesnym świecie, który narzuca nadmierne tempo życia, dodatkowo atakując nas komunikatami reklamowymi z każdej strony, tłumiąc sztucznością naturalność i prawdziwe emocje, mają silną potrzebę życia w zgodzie ze sobą oraz nieuginania się pod wpływem nacisków. Chcą podążać swoją drogą.



Piwo Łomża w nowej butelce

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.