IX Kongres Stolarki Polskiej, największe i najważniejsze wydarzenie dla branży stolarki budowlanej w Polsce dobiegło końca. Marka AIB była Patronem Głównym przedsięwzięcia. Podczas wieczornej Gali otrzymała zaś trzy wyróżnienia – certyfikat członka Związku POiD, dyplom z podziękowaniem za zaangażowanie w kampanię „DOBRY MONTAŻ” oraz specjalną statuetkę za 4-letnią działalność w Zarządzie oraz Radzie POiD.

 

 

20180522 POiD IX Kongres Stolarki Polskiej 1


Kongres Stolarki Polskiej organizowany jest już od 9 lat. Celem każdej odsłony tego przedsięwzięcia jest omówienie najważniejszych wyzwań, jakie stoją przed branżą stolarki budowlanej oraz wyznaczenie dalszych kierunków jej rozwoju. AIB związane jest z Kongresem od początku: nie tylko wspiera go w charakterze Partnera, lecz również – poprzez obecność swojego przedstawiciela w Radzie i Zarządzie Związku – bierze udział w jego organizacji.

 

20180522 POiD IX Kongres Stolarki Polskiej 2

 


W tym roku podczas kongresowej Gali, na ręce przedstawicieli AIB trafiły: dyplom za udział w kampanii edukacyjnej „DOBRY MONTAŻ”, certyfikat z rekomendacją dla firmy członkowskiej POiD oraz statuetka za aktywny udział i zaangażowanie w działalność Rady i Zarządu Związku POiD. – Jesteśmy dumni z tego, że polska branża stolarki budowlanej stale się rozwija, a nasze rozwiązania stanowią nieodłączną część całej produkcji.

 

Kongres Stolarki Polskiej to miejsce, w którym nie tylko możemy rozszerzyć swoje kontakty biznesowe, lecz przede wszystkim poznać nadchodzące trendy i potrzeby rynku. Liczne grono ekspertów oraz dobrej jakości program merytoryczny przyciągają uczestników, a nam – producentom – pozwalają poszerzyć wiedzę – mówi Ryszard Szpura, wiceprezes AIB.

 

20180522 POiD IX Kongres Stolarki Polskiej 3

 


AIB to prekursor nowych rozwiązań w dziedzinie budownictwa. Działalność firmy rozpoczęła się w 1992 roku i początkowo skupiała się na produkcji materiałów wykończeniowych oraz izolacyjnych. Przez 25 lat AIB stało się wiarygodnym przedsiębiorstwem, o ugruntowanej pozycji rynkowej.

 

Jego produkty zdobyły uznanie wielu partnerów handlowych w Polsce oraz za granicą i są stosowane w wyrobach renomowanych producentów z różnorodnych branż gospodarki. W tym roku marka świętuje swoje 25-lecie.

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.