Somfy rusza z cyklem szkoleń w nowym Centrum Szkolenia Praktycznego. Już teraz eksperci, instalatorzy, integratorzy i architekci mogą korzystać z nowoczesnego parku szkoleniowego, obejmującego przestrzeń seminaryjną, ponad 40 ekspozytorów szkoleniowych, a także salon ekspozycyjny Happy Home Somfy przy ul. Marywilskiej 34 w Warszawie.

 


Profesjonalnie wykonany montaż oraz odpowiednia konfiguracja automatyki i rozwiązań typu smartHome to kluczowe czynniki wpływające na ich wieloletnie bezawaryjne użytkowanie. Ponadto dynamiczny rozwój branży nowoczesnych technologii wymaga ciągłego podnoszenia kompetencji. Centrum Szkolenia Praktycznego Somfy z całym zapleczem produktów z zakresu automatyki i rozwiązań smartHome dysponuje innowacyjnymi narzędziami szkoleniowymi, zapewniając idealne warunki do zdobywania wiedzy i doskonalenia umiejętności.

 


„Oczekiwania klientów wobec rozwiązań smartHome i ich funkcji w naszym życiu zmieniają się wraz z rozwojem nowoczesnych technologii. Dziś dom inteligentny może być w dużym stopniu bezprzewodowy, a budujemy go w oparciu o model przypominający „lego” – stopniowo dodajemy kolejne urządzenia czy elementy jak sterowanie głosem i oświetleniem. W dobie niezwykle intensywnej konkurencji rynkowej klienci wybierają wykonawców sprawdzonych, którzy doskonale znają najnowsze rozwiązania i posiadają wszelkie uprawnienia, nadane przez producentów – mówi Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający Somfy Polska.

 

 


Program szkoleniowy
Co roku ze szkoleń Somfy korzysta ponad pół tysiąca uczestników. Dzięki temu instalatorzy, integratorzy czy architekci zainteresowani nowymi technologiami dla domów i budynków użyteczności publicznej mogą regularnie aktualizować swoją wiedzę o rozwiązaniach smartHome i zagwarantować najwyższy poziom obsługi klientów.

 

„Szkolenia zostały opracowane tak, by każdy wykonawca mógł dobrać rozwiązania smartHome do aktualnych potrzeb klientów z możliwością aktualizacji systemu w przyszłości. Osią programu treningowego jest technologia io-homecontrol®, której głównymi wyróżnikami są bezpieczeństwo komunikacji i gwarancja otrzymania informacji zwrotnej o aktualnym stanie każdego z urządzeń – stwierdza Jarosław Getka, lider działu technicznego Somfy Polska.

 

W Centrum realizowanych będzie kilka paneli szkoleniowych obejmujących:
- systemy sterowania smartHome, czyli centrale TaHoma® Premium i Connexoon,
- napędy i sterowania do rolet, żaluzji zewnętrznych, screenów i markiz czy osłon wewnętrznych,
- napędy do bram wjazdowych i garażowych,
- systemy do inteligentnego zabezpieczenia domu z gamy Somfy Protect,
- sterowania obiektami BMS,
- szkolenie dla Integratorów systemów smart.

 

W trakcie poszczególnych szkoleń uczestnicy nabędą wiedzę o właściwym doborze rozwiązań automatyki dopasowanych do indywidulanych potrzeb klientów czy projektów inwestycyjnych. Zdobędą również umiejętności w zakresie prawidłowego montażu, instalacji, programowania, konfiguracji i regulacji urządzeń.
Centrum Szkolenia Praktycznego jest ściśle powiązane z showroomem Happy Home Somfy, z którym tworzy kompleks szkoleniowo-ekspozycyjny. Happy Home Somfy łączy wzornictwo, innowacje i specjalistyczny know-how dla osób poszukujących inspiracji i kompleksowych rozwiązań automatyki oraz domów i budynków w wersji smart.

 

20190122somfy 2

Centrum Szkolenia Praktycznego Somfy

 

SOMFY – to światowy lider w zakresie systemów inteligentnego sterowania i automatyki do rolet, bram i żaluzji w budynkach mieszkalnych, jak i komercyjnych. Somfy od lat opracowuje rozwiązania, które wprowadzają domy na poziom Internetu Rzeczy (Internet of Things). Łączy ze sobą jednym systemem różne urządzenia, zmieniając domy na całym świecie w komfortowe i bezpieczne „domy inteligentne”. Wysoką jakość produktów firmy Somfy ceni 220 milionów użytkowników.
Firma powstała w 1969 roku w Cluses we Francji. Międzynarodowy zasięg działalności obejmuje 160 oddziałów w 60 krajach na całym świecie, zatrudniając 8000 pracowników.


W Polsce spółka istnieje od 1996 roku. W 2014 roku powstała należąca do Somfy fabryka SOPEM w Niepołomicach. Obecnie oprócz jednostki produkcyjnej oraz Działu Badań i Rozwoju, funkcjonuje w Niepołomicach Wschodnioeuropejska Platforma Dystrybucyjna, która dostarcza produkty do odbiorców z całej Europy Środkowo-Wschodniej.

20190122somfy 3

www.somfy.pl

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.