Czytaj także -

Aktualne wydanie

2021 05 okladka1

Świat Szkła 05/2021

User Menu

 

 ET-160x600-PL-3

 

 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Tagi Globalne

Przykładowe wydanie

Świat Szkła 3/2021

2021 03 okladka1

(do pobrania) 

Wydanie Specjalne

okladka Dom inteligentny 22

(w opracowaniu) 

 dom bez barier okladka

gotowy

20200909przeciwpozarowe przegrody budowlane

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

Katalog 2021 okladka

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

 pl 480x100 AW Banner 201208

 

baner4 abprojekt

Vetrex podsumowuje rok 2019
Data dodania: 31.01.20

Ubiegły rok był dla Vetrex okresem dalszego rozwoju i umacniania pozycji rynkowej. Jeden z kluczowych producentów okien PVC i drzwi z segmentu premium, należący do francuskiej Grupy Liebot, wprowadził na rynek nowe produkty, odświeżył identyfikację wizualną oraz wymienił większość floty transportowej.

 

Firma odnotowała ponad 14 proc. wzrost przychodów. Na rynku polskim, na który trafiło więcej niż 70 proc. produkcji, wzrost ten wyniósł ponad 20 proc. Łącznie przychody za rok 2019 osiągnęły 108 mln zł. Najlepszy okazał się drugi kwartał, kiedy przychody były o 35 proc. wyższe w stosunku do analogicznego okresu roku 2018.

 

20200202Pawel Bielak Prezes Zarzadu Vetrex

 Paweł Bielak, Prezes Zarządu Vetrex, fot. Vetrex

 

„Miniony rok był dla nas bardzo dobry. Rosnące zainteresowanie produktami Vetrex potwierdza stabilną pozycję firmy na rynku stolarki otworowej PVC w segmencie premium. Jest to efekt konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju opartej z jednej strony na dostarczaniu produktów najwyższej jakości, a z drugiej na dopasowaniu oferty do potrzeb i oczekiwań klientów. Pozytywny wpływ na sprzedaż miała też dobra koniunktura w budownictwie jednorodzinnym oraz zwiększone zapotrzebowanie ze strony osób przeprowadzających termomodernizacje i remonty domów.

 

Polacy chętnie i świadomie inwestują w bardziej zaawansowane i droższe rozwiązania, traktując okna i drzwi jako inwestycję na lata. Przywiązują dużą wagę zarówno do energooszczędności i funkcjonalności, jak i atrakcyjnego wzornictwa. W zeszłym roku rozbudowaliśmy nasze portfolio o kolejne produkty wpisujące się w aktualnie panujące trendy. Odświeżyliśmy również identyfikację wizualną oraz wymieniliśmy większość floty transportowej” – mówi Paweł Bielak, Prezes Zarządu Vetrex.

 

W 2019 roku oferta Vetrex została poszerzona o dwa designerskie i energooszczędne produkty. Pierwszy to okno LUM’UP z węższymi ramami i większą powierzchnią szyb, wpuszczające do wnętrz do 27% więcej naturalnego światła niż standardowe modele. Drugi to stałe przeszklenie narożne bez słupka z szybami łączonymi na step. Wprowadzone nowości powstały w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie klientów na większe przeszklenia oraz na doświetlanie pomieszczeń światłem naturalnym.

 

Odświeżenie identyfikacji wizualnej objęło zmodyfikowanie logo, opracowanie nowego standardu wizualnego dla salonów sprzedaży, uruchomienie nowej odsłony serwisu internetowego oraz zmianę wyglądu materiałów reklamowych.

 

Dodatkowo firma wymieniła trzy czwarte floty transportowej. Nowo nabyte, nowoczesne samochody ciężarowe marki Mercedes są wyposażone w zaawansowane systemy oraz rozwiązania do przewozu stolarki okiennej. Ich ładowność wynosi do 40 ton. Dostarczają one produkty zarówno w kraju, jak i za granicę. Posiadanie własnej floty transportowej, szczególnie samochodów o największej ładowności, jest istotne dla firmy ze względu na przewożenie konstrukcji wielkogabarytowych.

 

Vetrex koncentruje się na rynku krajowym, gdzie trafia ponad 70 proc. produkcji. Oferta skierowana jest do klientów indywidualnych. Firma działa w dwóch obszarach. Pierwszy to nowobudowane domy, a drugi to domy i mieszkania poddawane remontom oraz modernizacjom. Vetrex jest jednym z pionierów sprzedaży sieciowej za pośrednictwem Autoryzowanych Salonów Sprzedaży.

 

Obecnie posiada ponad 100 partnerów handlowych na terenie całego kraju. Poza Polską produkty Vetrex sprzedawane są w całej Europie. Najwięcej produktów trafia na rynek niemiecki i włoski. Firma eksportuje też do krajów skandynawskich, Luksemburga, Belgii, Szwajcarii, Francji i Holandii.

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik