Polska marka Pergole Renson podpisała w sobotę 10 lutego br. umowę z firmą RENSON®, otrzymując tym samym jako pierwsza w kraju tytuł Ambasadora RENSON®. Okazją do sfinalizowania umowy była wizyta w Polsce Paula Rensona, właściciela i CEO belgijskiego producenta innowacyjnych rozwiązań w zakresie naturalnej wentylacji i ochrony przed słońcem.

 

 20200203paul DSC01111

 

Firma RENSON® od lat postrzegana jest na rynku międzynarodowym jako prekursor innowacyjnych rozwiązań zarówno w dziedzinie wentylacji, jak i ochrony przeciwsłonecznej, a jej produkty wyznaczają w tych branżach standardy jakości. Opracowywaniem i testowaniem wdrażanych przez nią nowatorskich rozwiązań zajmuje się specjalny dział badawczo-rozwojowy, współpracujący z wiodącymi instytutami europejskimi. RENSON® stale poszerza swoją ofertę, wprowadzając na rynek perfekcyjnie dopracowane produkty.

 

Ich katalog jest bardzo szeroki – mówi Dariusz Jaworski, Ambasador Renson – obejmuje zaawansowane systemy wentylacji, które firma rozwija już od ponad 100 lat, ale też szerokie spektrum rozwiązań przeciwsłonecznych oraz outdoorowych, których zadaniem jest stworzenie maksymalnie komfortowej i bezpiecznej przestrzeni do wypoczynku na zewnątrz domu. Te ostatnie są głównym przedmiotem naszego zainteresowania.

 

20200203paul renson fb

 

Mowa o nowoczesnych, aluminiowych pergolach tarasowych z regulowanym dachem, które wyposażyć można w liczne akcesoria – boczne osłony, ogrzewanie, oświetlenie LED, nagłośnienie, tworząc na przydomowym patio luksusową strefę wypoczynku, równie wygodną jak salon i praktycznie niezależną od warunków atmosferycznych.

 

Nowością wprowadzoną do oferty RENSON® w ubiegłym roku jest linia produktów Linarte®, Składa się na nią system aluminiowych profili, które mogą być stosowane zarówno jako okładziny fasadowe, ale również służyć do wykańczania wnętrz oraz konstrukcji małej architektury ogrodowej.

 

Ekspozycję produktów RENSON® oglądać mogli goście tegorocznych katowickich targów 4 Design Days. Przy okazji wizyty w Polsce targi odwiedził również Paul Renson. Jego pierwsza od 25 lat wizyta w naszym kraju była okazją do zaprezentowania potencjału rodzimego rynku oraz podpisania pierwszej umowy ambasadorskiej z polskim partnerem.

 

20200203paul renson fb1

 

Na tytuł Ambasadora musieliśmy zapracować w czasie kilku ostatnich lat aktywności na polskim rynku. Rozwijamy zwłaszcza segment zadaszeń tarasowych, za nami liczne szkolenia w Belgii i wiele realizacji z wykorzystaniem produktów RENSON® – opowiada Dariusz Jaworski

 

– Podpisana w ostatnich dniach umowa dowodzi, że jesteśmy zaufanym, wyróżniającym się partnerem. Dla naszych Klientów tytuł ten jest gwarancją w pełni profesjonalnej obsługi, doskonałej znajomości produktów RENSON®, ich konfiguracji i montażu.

 

Zadaszenia tarasowe belgijskiego producenta należą do najnowocześniejszych na rynku, charakteryzują je zaawansowane technicznie rozwiązania i prawie nieograniczone możliwości konfiguracji poszczególnych elementów – od rozmiaru, kolorystyki samej konstrukcji, poprzez różne opcje zadaszenia i bocznych osłon zacieniających, aż po bogate wyposażenie dodatkowe.

 

Biorąc pod uwagę stosunkowo wysoki koszt takiej inwestycji, warto powierzyć jej realizację kompetentnemu wykonawcy. Warto również przed podjęciem decyzji o zakupie konkretnego rozwiązania nie tylko zobaczyć je w katalogu, ale również przetestować w rzeczywistości. Taką szansę stworzy pierwszy w Polsce showroom Ambasadora RENSON®, którego otwarcie firma planuje jeszcze w tym roku w Warszawie.

 

Więcej informacji na temat rozwiązań RENSON®:
www.pergolerenson.pl
www.fb.com/rensoninspiracje
www.instagram.com/inspiracjerenson

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.