20200203slownes

Na pograniczu projektowania i biznesu. Na przecięciu pól innowacji czy rozwiązań technologicznych oraz aranżacji przestrzeni. Na połączeniu lokalnej tożsamości z rozpoznawalnością międzynarodową. Pojęcie „marki” tworzy się na styku wielu obszarów.

 

W ramach nowej przestrzeni dyskusyjnej ARENA DESIGN 2020 – Scena Marki – marka polskiego wzornictwa zaprezentuje swój ogromny potencjał. ARENA DESIGN 2020 odbędzie się 25-28 lutego w Poznaniu.

 

 

W następnej dekadzie produkcja mebli w Polsce może się podwoić i osiągnąć obroty rzędu 100 mln zł. Ten sukces jest na wyciągnięcie ręki. Przepis na rozwój branży obejmuje 35% wzrostu produkcji, 35% wzrostu materiałów importowanych oraz 40% wzrostu znaczenia polskich marek meblarskich i usług wzorniczych. Warto zatem kreować nowoczesny i świadomy własnej wartości wizerunek polskiego wzornictwa – mówi dr inż. Tomasz Wiktorski, dyrektor programowy Sceny Marki.

 

Scena Marki to wyjątkowa formuła łącząca miejsce spotkań i nawiązywania relacji z biznesmenami, projektantami i analitykami branży meblarskiej, think tank naświetlający najnowsze trendy w kreowaniu i rozwijaniu marki, wreszcie przestrzeń bezpośredniego kontaktu z użytkownikiem i inwestorem – gośćmi targów ARENA DESIGN, Meble Polska i Home Decor.

 

Jakie są najważniejsze czynniki umacniające pozycję marki? Jak efektywnie kształtować wizerunek firmy? Jak odpowiedzialnie kształtować przekaz i komunikować się z klientem? Jak tworzyć skuteczną promocję krajową i zagraniczną? Jak pozyskiwać zagranicznych inwestorów? Wreszcie, jak budować i podtrzymywać renomę marki? Podczas czterech dni Sceny Marki odbędzie się 21 paneli, w których weźmie udział ponad 60 ekspertów w dziedzinie meblarstwa, producentów, projektantów, naukowców, a także dziennikarzy, specjalistów marketingu, przedstawicieli sektora Horeca i instytucji związanych z edukacją.

 

Od szerokiego otwarcia – inaugurującej Scenę Marki dyskusji o marce branży meblarskiej z punktu widzenia globalnych wyzwań, przez analizę potencjału rozwojowego polskiej branży, po skok w przyszłość i przyjrzenie się innowacyjnym rozwiązaniom, potrzebie digitalizacji i zaangażowaniu wzornictwa w ideę zrównoważonego rozwoju. Scena Marki dzieli się nie tylko nowoczesnym i wieloaspektowym podejściem do zagadnienia budowy marki, ale także równie ważnym w tej dyskusji – doświadczeniem. Dlatego ostatnia część Sceny poświęcona będzie powrotowi do czasów dzieciństwa i próbie nakreślenia sposobów wspierania kreatywności przyszłych pokoleń zajmujących się projektowaniem.

 

W dyskusjach Sceny Marki wezmą udział: Jan Szynaka – prezes Grupy Meblowej Szynaka i Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli, Mauro Mammoli – prezes włoskiego stowarzyszenia Federmobili, dr Jan Kurth ze Stowarzyszenia Niemieckiego Przemysłu Meblarskiego (VDM), Maciej Formanowicz – prezes Fabryk Mebli Forte, Ewelina Wójcik – członek zarządu Wójcik Meble, prof. Imke Lohmann z Uniwersytetu Chengdu, prof. Jerzy Smardzewski – kierownik Katedry Meblarstwa na Wydziale Technologii Drewna Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, prof. Katarzyna Laskowska – kierownik Pracowni Programów Edukacyjno-Projektowych i Współpracy z Przemysłem Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, Gheorge Marian Cristescu – Prezes Polskiego Holdingu Hotelowego, dr Sascha Peters z Haute Innovation – specjalista w dziedzinie materiałów i technologii.

 

Równolegle do ARENA DESIGN, podczas tegorocznej edycji targów Meble Polska, odbędzie się Doroczne Walne Zgromadzenie członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Wydawnictw Meblarskich IAFP (International Alliance of Furnishing Publications). Będzie to świetna okazja do zaprezentowania przedstawicielom najważniejszych mediów branży meblarskiej z blisko 20 państw osiągnięć polskiego wzornictwa – prezentowanych także na ARENA DESIGN 2020.

 

Tegoroczna ARENA DESIGN zaprezentuje szereg wystaw, m.in.: Zasoby 2. Slow materials, Projektanci Roku 2020, TOP DESIGN award, AD ROOMS czy Kopia – Inspiracja – Myśl równoległa Stowarzyszenia #loveOriginal. Odwiedzający będą mieli okazję zapoznać się z nowymi programami wystawienniczymi prezentujących najciekawsze prace polskich projektów w strefach FORMY PRZYSZŁOŚCI – STREFA POLSKICH PROJEKTANTÓW oraz WIZJONERÓW POLSKIEGO WZORNICTWA. W ramach AD Talks ze swoimi wykładami pojawią się: Michael Anastassiades, Torbjørn Anderssen, Carole Baijings, Jan Boelen, Maddalena Casadei, Giulio Ridolfo oraz Seetal Solanki.

 

Szczegółowy program SCENA MARKI na stronie: www.arenadesign.pl/pl/strefy/scena-marki/
Szczegółowy program AD TALKS na stronie: www.arenadesign.pl/pl/strefy/ad-talks-czyli-rozmowy-o-dizajnie/
Szczegóły: www.arenadesign.pl


Przedstawiciele branży (projektanci, architekci) – wstęp wolny po rejestracji

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.