Czytaj także -

Aktualne wydanie

2021 05 okladka1

Świat Szkła 05/2021

User Menu

 

 ET-160x600-PL-3

 

 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Tagi Globalne

Przykładowe wydanie

Świat Szkła 3/2021

2021 03 okladka1

(do pobrania) 

Wydanie Specjalne

okladka Dom inteligentny 22

(w opracowaniu) 

 dom bez barier okladka

gotowy

20200909przeciwpozarowe przegrody budowlane

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

Katalog 2021 okladka

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

 pl 480x100 AW Banner 201208

 

baner4 abprojekt

Wirtualne spotkanie Prezydenta z przedsiębiorcami
Data dodania: 17.04.20

20200404fakro 2Prezydent Andrzej Duda, wicepremier i Minister Rozwoju Jadwiga Emilewicz, Szef Biura Bezpieczeństwa Narodowego Paweł Soloch oraz Sekretarz Stanu w KPRP Adam Kwiatkowski 15.04 br. spotkali się za pośrednictwem wideokonferencji z polskimi przedsiębiorcami.

 

Prezesi firm FAKRO, Grycan, Ochnik, Płatek, Suempol, Paradyż, SM Jana, KB Folie podzielili się z Prezydentem propozycjami działań i rozwiązań na rzecz polskich firm i ich pracowników podczas kryzysu wywołanego pandemią COVID-19.

 

Spotkanie odbyło się w ramach projektu „Kupuj świadomie – wybieraj produkt polski”, który ma na celu rozpropagowanie wśród Polaków patriotyzmu konsumenckiego.

 

Uczestnicy wideokonferencji podkreślali, że sytuacja polskich firm jest trudna, wierzą jednak, że solidarna postawa administracji państwowej, która wdraża odpowiednie mechanizmy wsparcia, jak i obywateli, wybierających podczas codziennych zakupów rodzime produkty, może przyczynić się do jej poprawy.

 

Ryszard Florek, prezes FAKRO i założyciel Fundacji Pomyśl o Przyszłości zaakcentował, że w obecnej sytuacji kluczowa dla przyszłości polskiej gospodarki jest tarcza konsumencka, czyli nasze świadome działania i wybory konsumenckie.

 

Korzyści z budowania kapitału społecznego, wyboru rodzimych produktów, zwłaszcza teraz są dla nas wszystkich niezbędne do tego byśmy wspólnie mogli wyjść z tego kryzysu jeszcze silniejsi - mówił Ryszard Florek.

 

Fundacja Pomyśl o Przyszłości od ponad 10 lat edukuje polskie społeczeństwo, tłumacząc m.in. korzyści, które otrzymujemy wybierając polskie produkty. W tym celu stworzyła portal www.polskiemarki.info, który pozwala nam sprawdzić czy dana marka ma polskiego właściciela, a tym samym czy wydane przez nas pieniądze pozostaną w Polsce.

 

Uczestnikami wideokonferencji byli także prezes Krajowej Izby Gospodarczej Andrzej Arendarski oraz prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” Krzysztof Przybył.

20200404fakro 1

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik