Czytaj także -

Aktualne wydanie

2020 10 okladka

Świat Szkła 10/2020

User Menu

flow 160X600b

 

 

 20191104-V1-BANNER-160x600-POL

 

 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

okladka Dom inteligentny 22

(w opracowaniu) 

 dom bez barier okladka

gotowy

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

 

 a Baner-1

 

Baner 2

 

 

REVEAL – backstage, czyli jak powstał nowy, rewolucyjny produkt OknoPlus
Data dodania: 07.07.20

20200606oknoplus 123aOd maja na polskim rynku systemów okiennych dostępny jest rewolucyjny produkt autorstwa OknoPlus – Reveal. Luksusowe okno aluminiowe o wyśrubowanych parametrach cieplno-izolacyjnych i niezwykłym designie można nabyć w cenie nawet 20-30% procent niższej niż ceny porównywalnych okien firm konkurencyjnych. Jak powstaje taki produkt – opowiada Krzysztof Gucwa, Dyrektor Operacyjny OknoPlus.

 

Dla przypomnienia... Reveal to nowa linia okien bazująca na nowoczesnych profilach aluminiowych Decalu wykonanych w technologii So Easy i cieszących się doskonałymi parametrami pakietach szybowych Eclaz od Saint-Gobain.

 

Najważniejsze cechy produktu to: złożenie ramy ze skrzydłem o wysokości zaledwie 112 mm, płaska uszczelka zintegrowana, zabezpieczenia antywłamaniowe, współczynnik przenikania światła na poziomie 77%, wysoka wodoszczelność (2250 Pa), Uw = 0,7 W/m2K.

 


Skąd pomysł na okno Reveal?
Wyszliśmy od aluminium, ekologii i designu. Stawiamy na nowoczesność i materiały bardziej przyjazne dla środowiska, a jednocześnie mające większy potencjał designerski. Dlatego naszą uwagę zwróciły innowacyjne w konstrukcji i niezwykle eleganckie profile aluminiowe Decalu So Easy. To od nich się zaczęło – mówi Krzysztof Gucwa. Tak niezwyczajne profile musiały iść w parze z najlepszymi na rynku szybami – stąd wybór szkła Eclaz.

 

Potem – w ciągu kilku miesięcy pracy ekspertów OknoPlus, podczas wielu naszych wewnętrznych spotkań, analiz i burz mózgów składaliśmy produkt doskonały. Klasa premium (w każdym aspekcie) zamknięta w cenie standard. To także było jednym z naszych głównych założeń w tym projekcie – aby okna aluminiowe trafiły pod strzechy, bo aluminium w tej branży to już nie przyszłość. Przyszłość nadeszła i dziś punktem wyjściowym w „stolarce” okiennej nie jest drewno ani nawet PVC, tylko właśnie aluminium.

 


Jaka jest geneza nazwy produktu?
Nazwy dla okien OknoPlus zawsze wymyślają nasi pracownicy – i niekoniecznie są to pracownicy działu marketingu. W konkursie na nazwę nowego produktu mogą brać udział wszyscy i zwykle rywalizacja ta cieszy się dużym zainteresowaniem. Tak było i tym razem.

 

Najlepszą propozycją okazało się „Reveal”. Jej autorem jest Krzysztof Sieja z naszego działu technicznego, który otrzymał od firmy nagrodę pieniężną. Nazwa doskonale oddaje ideę tego produktu, poprzez który na nowo odkrywamy aluminium i jego potencjał we współczesnym budownictwie.

 


W jaki sposób testuje się nowe okno?
Reveal, tak samo jak każda inna nowość w OknoPlus, bazuje na testach przeprowadzanych przez dostawców poszczególnych elementów produktu (są osobne testy profilu, testy okucia i szyby). Jest to wymóg prawny, aby produkt wprowadzany na rynek miał swoje badania.

 

W tym przypadku zostały one wykonane w Instytucie Techniki Budowlanej w Warszawie. Na samym końcu test najważniejszy, czyli zbieranie opinii dystrybutorów i... klientów. W przypadku okien aluminiowych wiele cennych sygnałów z rynku dostarczają nam również architekci, którzy czują trend i kochają aluminium w swoich projektach. Ich sugestie są dla nas bardzo istotne przy opracowywaniu kolejnych propozycji.


***
Okna Reveal są dostępne w salonach firmowych oraz u Autoryzowanych Partnerów Handlowych OknoPlus. W ciągu paru tygodni od swojej majowej premiery trafiły już do pierwszych nabywców. Szacuje się, że w tym roku sprzedaż okien aluminiowych (a także PVC) zwiększy się kosztem mniejszego zainteresowania nabywców oknami drewnianymi.

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik