Czytaj także -

Aktualne wydanie

2021 03 okladka1

Świat Szkła 03/2021

User Menu

 

 ET-160x600-PL-3

 

 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Tagi Globalne

Wydanie Specjalne

okladka Dom inteligentny 22

(w opracowaniu) 

 dom bez barier okladka

gotowy

20200909przeciwpozarowe przegrody budowlane

 

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

Katalog 2021 okladka

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

konferencja webinarium 2021 

 pl 480x100 AW Banner 201208

 

baner4 abprojekt

OKNOPLAST doceniony w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020
Data dodania: 09.10.20

 10 września już po raz 9. przyznano nagrody w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020. Podczas wydarzenia w kategorii strona/zakładka kariera doceniona została firma OKNOPLAST.

 

Employer Branding Excellence Award jest konkursem skierowanym do pracodawców, którzy w okresie od maja 2019 do momentu wysłania zgłoszenia prowadzili działania mające na celu budowanie marki pracodawcy oraz pozyskanie, rozwijanie i utrzymanie w organizacji pracowników. Konkurs ten jest dla tych, którzy chcą być inspiracją dla innych.

 

Ideą konkursu jest nagrodzenie tych, którzy potrafią budować markę pracodawcy w sposób kreatywny, ze świadomością najnowszych trendów, technologii oraz oczekiwań kandydatów. Działania te zzczęsto wymagają odwagi, żeby zaskoczyć i wyróżnić się od innych.

 

 

OKNOPLAST doceniony

W konkursie Employer Branding Excellence Award 2020 było 8 kategorii. OKNOPLAST został doceniony za swoją nową zakładkę kariery, w której zainteresowani zatrudnieniem w firmie, znajdą wszystkie niezbędne informacje nt. potencjalnego pracodawcy. Na stronie przedstawiony jest także m.in. cały proces rekrutacji, pełna oferta wraz z benefitami pozapłacowymi jak również działalność firmy w obszarze zrównoważonego rozwoju.

 

 

 

 20091OK20plast award

Nowa strategia komunikacji Employer Brandingowa w OKNOPLAST

Nowa strona kariery OKNOPLAST jest owocem wypracowanej wewnętrznie nowej strategii komunikacji Employer Brandingowej, którą firma sukcesywnie wdraża w ostatnim czasie. Dotyczy ona zarówno obszaru produkcji jak i pracowników biurowych. Jej efekty widoczne są już nie tylko na nowej stronie kariery ale również outdoorze czy profilu na Linkedin i portalach rekrutacyjnych.

 

Jesteśmy niezwykle dumni z wyróżnienia w konkursie Employer Branding Excellence Award 2020. Bardzo dziękujemy jury za docenienie naszej ciężkiej pracy. Cieszymy się że nasza nowa strategia komunikacji EB jest dostrzegana, a jej efekty już procentują choć to dopiero początek naszych działań w tym obszarze – mówi Joanna Jeziorowska, Dyrektor Personalny w Grupie OKNOPLAST.

 

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik