Czytaj także -

Aktualne wydanie

2021 07 okladka1

Świat Szkła 07-08/2021

User Menu

 ET-160x600-PL-4

 

 

 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

 

 Adv-750x100-px-Builing-Science-23

 

baner klej do luster 7 7 2021

 

 Banner Firma Vitrum fiale

 

 

480x100

 

 

 RZ RT 2022 Banner Tag Motiv Animiert 550x150 PL

 

 

Czy montują Państwo lustra u klienta za pomocą kleju silikonowego?
 
Czy uważają Państwo, że klej do luster LAKMA jest lepszy od innych klejów dostępnych na rynku?
 
Czy stosują Państwo klej do luster firmy LAKMA?
   
Wspólna kampania reklamowa NICE POLSKA i FIBARO
Data dodania: 31.03.21

Firma Nice Polska, obchodząca w tym roku swoje 25-lecie, od lat mocno związana jest ze sportem, a w szczególności z żużlem. We współpracy z FIBARO, które w 2018 roku zasiliło szeregi grupy Nice, przygotowały po raz pierwszy wspólną kampanię reklamową.

 

W związku z podpisaną umową z Ekstraligą Żużlową, w okresie od kwietnia do listopada 2021 roku na antenie nSport+ HD i kanałach Eleven Sports prezentowane będą 30-sekundowe spoty reklamowe.

 

Każdy opowiada osobną historię, jednak mimo różnic – inni bohaterowie, inne pokolenia, inne potrzeby, inne priorytety - wszystkie historie łączy jedno – produkty Nice i FIBARO.

 

System automatyki budynkowej i inteligentnych domów odpowiadają na zróżnicowane potrzeby użytkowników, oferując nieograniczone możliwości, których namiastkę możemy zobaczyć w przygotowanych materiałach.

 

20210303nice1

 

Pozwól smart home zatroszczyć się o Ciebie
Smart home już dawno przestał być interesującym gadżetem. Przygotowane spoty pokazują system, który realnie ułatwia życie mieszkańcom; umożliwia sterowanie roletami, markizami, multimediami, światłami, a także dba o bezpieczeństwo.

 

Zaprezentowane urządzenia dzięki swojemu designowi idealnie wpasowują się w otoczenie, a co najważniejsze – spełniają swoją funkcję – troszczą się o domowników.


Spoty reklamowe emitowane będą przy każdym magazynie przedmeczowym oraz przy każdej transmisji live meczu PGE Ekstraligi.

 

Współpraca Nice i FIBARO zatacza coraz większe kręgi
Tegoroczna kampania reklamowa to nie pierwszy raz, gdy obie marki łączą swoje siły. W 2020 roku, w Las Vegas, Nice i FIBARO zorganizowały wspólne stoisko na największych na świecie targach elektroniki użytkowej oraz nowych technologii - CES 2020.

 

Odwiedzający to interaktywne stoisko mogli zapoznać się z najnowszymi produktami i rozwiązaniami technologicznymi, doświadczając różnych scenariuszy inteligentnego domu. Premierę miała wówczas m.in. nowa centrala FIBARO Home Center 3, kompatybilna z ponad 2000 produktów innych firm działających w różnych technologiach, w tym produktami automatyki do bram firmy Nice.

 

Nice Polska i FIBARO należą do międzynarodowego lidera sektora Inteligentnych Rozwiązań dla Domu, Bezpieczeństwa i Automatyki Domowej – włoskiej grupy Nice. Obiema spółkami w Polsce kieruje Adam Krużyński, jako Dyrektor Zarządzający w Nice Polska oraz Prezes Zarządu w Fibar Group.
Dzięki temu działania obu firm są bardziej zintegrowane i pozwalają w pełni wykorzystywać ich potencjał rynkowy.

 

Współpraca obu firm daje użytkownikom wymierne korzyści płynące z systemu smart, a kompatybilność oferowanych przez obie marki produktów zwiększa jego funkcjonalność, co daje produktom z grupy Nice wyraźną przewagę rynkową.

 

Grupa Nice nieustannie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom użytkowników i stwarza wyjątkowe możliwości rozwoju systemów automatyki domowej i inteligentnego domu. Sterowanie bramami, roletami, markizami, żaluzjami, oświetleniem, ogrzewaniem, kontrola bezpieczeństwa czy sterowanie innymi urządzeniami w domu nigdy wcześniej nie było takie proste i wygodne. A to tylko niektóre z możliwości, jakie oferują rozwiązania marek Nice i FIBARO!

 

Spoty reklamowe:
• spot „RODZIMY” 

 

• spot „DZIADEK”  

  

O Nice Polska

Polski oddział Nice jest jednym z pierwszych międzynarodowych oddziałów włoskiej firmy Nice Group - silnej międzynarodowej grupy posiadającej obecnie 24 oddziały na całym świecie. Od 1996 roku, z dystrybutora podstawowych rozwiązań do automatyzacji bram i rolet, Nice Polska stał się dostawcą kompleksowych systemów automatyki dla domu i przemysłu. Obecnie Nice Polska oferuje: automatykę do bram przesuwnych, skrzydłowych, garażowych, przemysłowych oraz rolet, segmentowe bramy garażowe, systemy parkingowe, systemy kontroli ruchu pieszych oraz wideodomofony.
www.nice.pl

 


O FIBARO

FIBARO to globalna marka działająca w branży Internetu Rzeczy (Internet of Things), dostarczająca rozwiązań z zakresu automatyki budynkowej. System FIBARO w przeciągu zaledwie kilku lat, zadomowił się na sześciu kontynentach, stając się jednym z najbardziej zaawansowanych, bezprzewodowych systemów inteligentnego domu na świecie. FIBARO jest systemem w całości stworzonym, rozwijanym i produkowanym w Polsce – zarówno siedziba, jak i fabryka FIBARO znajdują się pod Poznaniem. Firma zatrudnia niemal 250 pracowników. Od lipca 2018 r. marka jest częścią grupy Nice. Dzięki otwartości i kreatywności pracowników FIBARO, tworzymy łatwe w użyciu i niezawodne urządzenia, oprogramowanie oraz usługi, które ułatwiają życie ludzi, dbając o ich codzienny spokój i wygodę.

www.fibaro.com


Grupa Nice
Założona w 1993 r. włoska firma Nice jest międzynarodowym liderem sektora Home Automation, Home Security i Smart Home, oferując szeroką gamę zintegrowanych rozwiązań do automatyzacji bram wjazdowych, bram garażowych, osłon przeciwsłonecznych, systemów parkingowych, bezprzewodowych systemów alarmowych i systemów bezpieczeństwa dla domu i przemysłu. Nice sprzedaje swoje produkty do ponad 100 krajów i ma obecnie 24 oddziały na 5 kontynentach oraz 14 zakładów produkcyjnych i 13 ośrodków badawczo-rozwojowych. Z zatrudnionymi 2.300 pracownikami przyczynia się do rozpowszechnienia idei Made in Italy na całym świecie, dzięki wysokiej jakości rozwiązaniom, które mądrze łączą technologię, wzornictwo, innowacje, łączność cyfrową i łatwość użytkowania. Każdego dnia Nice w swoich laboratoriach wykonuje testy, aby zapewnić najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa. Wizja Nice „świat bez barier” i misja „ułatwiaj codzienne czynności” koncentruje się na ludziach, zaskakując ich zarządzaniem automatyką z maksymalną kontrolą, bezpieczeństwem
i dopasowaniem do indywidualnych potrzeb. Nice docenia wartość zrównoważonego rozwoju, dostarczając rozwiązania optymalizujące zarządzanie oświetleniem naturalnym i ciepłem, a także systemy fotowoltaiczne.
www.niceforyou.com

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik