Wspólna kampania reklamowa NICE POLSKA i FIBARO |
Data dodania: 31.03.21 |
Firma Nice Polska, obchodząca w tym roku swoje 25-lecie, od lat mocno związana jest ze sportem, a w szczególności z żużlem. We współpracy z FIBARO, które w 2018 roku zasiliło szeregi grupy Nice, przygotowały po raz pierwszy wspólną kampanię reklamową.
W związku z podpisaną umową z Ekstraligą Żużlową, w okresie od kwietnia do listopada 2021 roku na antenie nSport+ HD i kanałach Eleven Sports prezentowane będą 30-sekundowe spoty reklamowe.
Każdy opowiada osobną historię, jednak mimo różnic – inni bohaterowie, inne pokolenia, inne potrzeby, inne priorytety - wszystkie historie łączy jedno – produkty Nice i FIBARO.
System automatyki budynkowej i inteligentnych domów odpowiadają na zróżnicowane potrzeby użytkowników, oferując nieograniczone możliwości, których namiastkę możemy zobaczyć w przygotowanych materiałach.
Pozwól smart home zatroszczyć się o Ciebie
Zaprezentowane urządzenia dzięki swojemu designowi idealnie wpasowują się w otoczenie, a co najważniejsze – spełniają swoją funkcję – troszczą się o domowników.
Współpraca Nice i FIBARO zatacza coraz większe kręgi
Odwiedzający to interaktywne stoisko mogli zapoznać się z najnowszymi produktami i rozwiązaniami technologicznymi, doświadczając różnych scenariuszy inteligentnego domu. Premierę miała wówczas m.in. nowa centrala FIBARO Home Center 3, kompatybilna z ponad 2000 produktów innych firm działających w różnych technologiach, w tym produktami automatyki do bram firmy Nice.
Nice Polska i FIBARO należą do międzynarodowego lidera sektora Inteligentnych Rozwiązań dla Domu, Bezpieczeństwa i Automatyki Domowej – włoskiej grupy Nice. Obiema spółkami w Polsce kieruje Adam Krużyński, jako Dyrektor Zarządzający w Nice Polska oraz Prezes Zarządu w Fibar Group.
Współpraca obu firm daje użytkownikom wymierne korzyści płynące z systemu smart, a kompatybilność oferowanych przez obie marki produktów zwiększa jego funkcjonalność, co daje produktom z grupy Nice wyraźną przewagę rynkową.
Grupa Nice nieustannie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom użytkowników i stwarza wyjątkowe możliwości rozwoju systemów automatyki domowej i inteligentnego domu. Sterowanie bramami, roletami, markizami, żaluzjami, oświetleniem, ogrzewaniem, kontrola bezpieczeństwa czy sterowanie innymi urządzeniami w domu nigdy wcześniej nie było takie proste i wygodne. A to tylko niektóre z możliwości, jakie oferują rozwiązania marek Nice i FIBARO!
Spoty reklamowe:
• spot „DZIADEK”
Polski oddział Nice jest jednym z pierwszych międzynarodowych oddziałów włoskiej firmy Nice Group - silnej międzynarodowej grupy posiadającej obecnie 24 oddziały na całym świecie. Od 1996 roku, z dystrybutora podstawowych rozwiązań do automatyzacji bram i rolet, Nice Polska stał się dostawcą kompleksowych systemów automatyki dla domu i przemysłu. Obecnie Nice Polska oferuje: automatykę do bram przesuwnych, skrzydłowych, garażowych, przemysłowych oraz rolet, segmentowe bramy garażowe, systemy parkingowe, systemy kontroli ruchu pieszych oraz wideodomofony.
FIBARO to globalna marka działająca w branży Internetu Rzeczy (Internet of Things), dostarczająca rozwiązań z zakresu automatyki budynkowej. System FIBARO w przeciągu zaledwie kilku lat, zadomowił się na sześciu kontynentach, stając się jednym z najbardziej zaawansowanych, bezprzewodowych systemów inteligentnego domu na świecie. FIBARO jest systemem w całości stworzonym, rozwijanym i produkowanym w Polsce – zarówno siedziba, jak i fabryka FIBARO znajdują się pod Poznaniem. Firma zatrudnia niemal 250 pracowników. Od lipca 2018 r. marka jest częścią grupy Nice. Dzięki otwartości i kreatywności pracowników FIBARO, tworzymy łatwe w użyciu i niezawodne urządzenia, oprogramowanie oraz usługi, które ułatwiają życie ludzi, dbając o ich codzienny spokój i wygodę.
|