Czytaj także -

Aktualne wydanie

2021 09 okladka1

Świat Szkła 09/2021

User Menu

 ET-160x600-PL-4

 

 

 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

 konferencja 9 grunia 2021

 Adv-750x100-px-Builing-Science-23

 

 

 RZ RT 2022 Banner Tag Motiv Animiert 550x150 PL

 

 

Rebranding Aluprof - Let's build a better future
Data dodania: 23.04.21

20210404logo aluprof500Aluprof (część GK Grupa Kęty) to jeden z liderów europejskiej branży stolarki aluminiowej i światowy gracz na rynku innowacyjnych technologii budowlanych. Firma przeszła właśnie rebranding i prezentuje unowocześnione, dostosowane do współczesnych trendów logo, które można zauważyć w szeroko zakrojonej kampanii reklamowej, w tym w spocie TV.

 

Rebranding towarzyszy prezentacji nowej długofalowej strategii spółki, w której jeszcze większą niż dotychczas rolę odgrywać będą ekologia, recykling, innowacyjność i rozwój produktów, usług i procesów odpowiadających wyzwaniom związanym ze zmianami klimatu, a także zrównoważone podejście do rozwoju firmy.

 

 

Główną ambicją Aluprof jest podążanie w kierunku neutralności klimatycznej do 2050 roku. Uzupełnieniem odświeżonego znaku graficznego jest nowe hasło, odzwierciedlające główne idee firmy: „Let’s build a better future”. Stało się ono również inspiracją dla tegorocznej kampanii promocyjnej marki o nazwie Future Builders. Szczegóły dotyczące zaplanowanych w jej ramach działań zostaną ujawnione wkrótce.



„Logo wyraża naszą innowacyjność, doświadczenie i troskę o środowisko. Wierzę, że wszystkim nam wspólnie uda się zbudować lepszą przyszłość – dla planety, branży i dla nas samych” – podsumowuje Tomasz Grela, prezes zarządu Aluprof SA.

 

Lider i innowator branży

ALUPROF SA należy do Grupy Kapitałowej Grupa Kęty SA — notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, najnowocześniejszej i najszybciej rozwijającej się firmy produkcyjnej w branży aluminiowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka posiada 5 zakładów produkcyjnych w Polsce oraz 9 spółek handlowych w Europie i USA.

 

Jest obecna w 55 krajach oraz prowadzi ekspansję na kolejne światowe rynki. Firma dostarcza nowoczesne systemy aluminiowe i innowacyjne rozwiązania dla budownictwa energooszczędnego i pasywnego. Zgodnie z hasłem „Let’s build a better future” firma promuje ideę zrównoważonego rozwoju w budownictwie i wdraża odpowiedzialne działania m.in. na rzecz redukcji śladu węglowego. Więcej informacji na stronie producenta: https://aluprof.eu .

Aluprof

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik