Jan Kidaj, Prezes Grupy Aliplast, udzielił wywiadu dla magazynu Nowa Stal. Znajduje się w nim wiele bardzo ciekawych informacji.

 

20210701aliplast wywiad

 

Zdaniem Prezesa ostatnie kilka miesięcy 2021 roku to okres niespotykany od wielu lat. Można go porównać wyłącznie do przełomu lat 80. i 90. XX w., czyli czasów, gdy w Polsce dokonywała się transformacja gospodarcza. Obecnie można jednak zaobserwować stopniową stabilizację na rynku, co widać chociażby po cenach aluminium na światowych giełdach. Popyt na wyroby aluminiowe może być ograniczony problemami z dostępnością takich surowców, jak np. szkło, bez którego systemy aluminiowe nie są w stanie funkcjonować.

 

Co więcej, Aliplast jako jeden z największych producentów profili oraz systemów aluminiowych ciągle dąży do rozwoju i wzmacniania swojej pozycji rynkowej. Tylko w tym roku wykorzystanie mocy produkcyjnych sięgnie 97 – 98 procent. Dodatkowo już jesienią 2021 r. zacznie działać nowa prasa, co zwiększy zdolności wytwórcze Aliplastu.

 

W Grupie Aliplast od kilku lat dynamicznie rozwijane jest portfolio oferowanych produktów. Celem jest dostarczenie kompleksowych rozwiązań dla budownictwa zarówno dla klientów B2B jak i B2C. Dlatego Aliplast oferuje na rynku produkty, takie jak żaluzje czy rolety.

 

Cały wywiad znajduje się tutaj:

 

Aliplast

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.