SZKŁO TO… o przemyśle szklarskim opowiada jego gwiazdor - szkło |
Data dodania: 31.08.21 |
VITRUM 2021 - organizator targów uruchomił nowy kanał komunikacyjny „SZKŁO TO… właściwości szkła (“GLASS IS… the Qualities of Glass”)”, przedstawijący nowe spojrzenie na promocję branży szklarskiej poprzez podkreślenie walorów i korzyści płynących z codziennego użytkowania szkła w przedmiotach tworzonych dzięki know-how i technologiom, które przenikają cały łańcuch dostaw.
Ile jest rodzajów szkła? Może być wysoce zaawansowany technologicznie lub artystyczne, może być wykonany w celu ochrony i być używany na co dzień na stołach…
Szklane przedmioty znalazły drogę do niezliczonych aspektów codziennego życia. Ze względu na swoje właściwości fizyczne w wielu przypadkach szkło jest lepsze niż jego odpowiednik w innym materiale – ponieważ jest bardziej estetyczny lub oferuje rezultaty lub efekty, które w innym przypadku byłyby niemożliwe do osiągnięcia.
Jednak konsument końcowy, który używa tych przedmiotów, rzadko przestaje myśleć, że za korzyściami płynącymi z używania przedmiotu wykonanego ze szkła kryje się cały łańcuch dostaw. Od surowca po gotowy produkt, w grę wchodzi wiele niezbędnych procesów i technologii.
Staje się to jasne dzięki jednej z najważniejszych innowacji na VITRUM 2021, projektowi „SZKŁO TO… właściwości szkła”. Odwiedzający będą mieli dostęp do starannie skonstruowanych podróży tematycznych, które są natychmiast identyfikowane z właściwościami szkła, z jakimi spotykamy się w przedmiotach codziennego użytku.
„Jedną z cech dobrej komunikacji jest natychmiastowość; to znaczy, że komunikat, który chcesz przekazać, jest angażujący i jasny dla wszystkich. Jeśli poprzez VITRUM chcemy komunikować doskonałość przemysłu szklarskiego, musimy zacząć od przesłania, które każdy otrzymuje. Innymi słowy, walory szkła, a jeszcze lepiej korzyści, jakie każdy użytkownik czerpie ze stosowania produktów szklanych” – mówi dyrektor VITRUM, Fabrizio Cattaneo.
Opisując projekt dodał:„Porównując i dzieląc się informacjami od graczy z branży, określiliśmy dziesięć cech, które wydają się wyrażać wiele z tych korzyści: PRZYDATNE, BEZPIECZNE, ZIELONE, CZYSTE, INTELIGENTNE, SPOŁECZNE, MODNE, ELASTYCZNE, TRADYCYJNE.
Na przykład: GLASS IS SMART odnosi się do graczy w łańcuchu dostaw, którzy współpracują ze sobą, aby wytwarzać zaawansowane technologicznie produkty, takie jak światłowody, smartfony, ekrany dotykowe itp. …
GLASS IS GREEN identyfikuje wystawców, którzy produkują produkty wyraźnie ukierunkowane na ochronę środowiska.
Oczywiście na koniec chcieliśmy również podkreślić, że SZKŁO TO… SZKŁO – przypomnienie, że szkło to wyjątkowy materiał, który istnieje od zawsze, który nieustannie się zmienia i ewoluuje, a jednocześnie pozostaje taki sam”.
Każdy wystawca VITRUM 2021 zostanie poproszony o wskazanie Cech, które bezpośrednio lub pośrednio odnoszą się do ich produkcji.
Zostaną one wydrukowane w katalogach i na mapach wystaw, tworząc równoległe ścieżki tematyczne komplementarne do VITRUM Specialized, które pozwalają zwiedzającym zaplanować czas na wystawie w oparciu o własne zainteresowania.
Specjalistyczne VITRUM VITRUM Specialized to 12 tematycznych tras, które prowadzą Zwiedzających w spotkaniach z Wystawcami, identyfikując w łatwo rozpoznawalny sposób główny cel ich działalności
Projekt będzie promowany za pomocą wszystkich dostępnych narzędzi komunikacji – na wystawie, w sieciach społecznościowych (VITRUM jest teraz na Instagramie) oraz na nowym portalu VITRUM Life, z regularnie aktualizowanymi wiadomościami i ciekawymi ciekawostkami.
Początkowa reakcja na projekt była niezwykle pozytywna i wzbudziła przekonanie, że GLASS IS… może przekonać zarówno wystawców, jak i zwiedzających, a wraz z postępem edycji, stać się dobrze zintegrowanym, wyróżniającym się i cenionym aspektem VITRUM, podobnym do Specialized .
„Chcemy, aby szkło, wraz z całą branżą, która się z niej wywodzi, stało się gwiazdą VITRUM. Oczywiście po części już tak jest: maszyny, technologie, akcesoria mają wspólnym mianownikiem szkło.
Ale teraz nadszedł czas, aby kluczowy gość zajął honorowe miejsce” – podsumował Prezes VITRUM, Dino Zandonella Necca, powtarzając powody, dla których ten nowy projekt został uruchomiony. „Wiemy, że to nie jest łatwe.
Czterdzieści lat historii i tradycji skłania się do „ramowania” VITRUM w pewne koncepcje, których nie da się łatwo wymazać. Musimy zaangażować wszystkich naszych wybitnych graczy, aby nasza wystawa była jeszcze bardziej atrakcyjna dla interesariuszy przemysłu szklarskiego. Wiele zależy od nas: organizatorów.
Musimy wiedzieć, jak utrzymać naszą „platformę” otwartą, aby sprostać potrzebom branży w zakresie widoczności, podczas gdy wszyscy pracujący w branży szklarskiej musimy wykorzystać tę szansę, przezwyciężając indywidualne interesy, które często nas dzielą i ograniczają nasz potencjał.
właściwości szkła (“GLASS IS… the Qualities of Glass”) |