Image

Uczestnicy spotkania poznali wyniki ankiety przeprowadzonej przez Centrum Analiz Branżowych, dotyczących preferencji największych polskich eksporterów branży Stolarki Budowlanej odnośnie rynków zagranicznych, jak również metod i narzędzi osiągnięcia strategicznych celów promocyjnych.

W trakcie spotkania wyznaczono kierunki działań przy tworzeniu Branżowego Programu Promocji oraz określono założenia organizacyjne „dojścia” do możliwie jak najbardziej reprezentatywnego programu.

Image 

W założeniach, ramowy program powstanie do dnia 6 grudnia, natomiast szczegółowy Branżowy Program Promocji, po konsultacjach środowiskowych, przedstawiony zostanie do końca br., a jego  prezentacja nastąpi podczas targów BUDMA w Poznaniu. Koordynatorem prac nad przygotowaniem projektu z ramienia Związku POLSKIE OKNA I DRZWI, jest Centrum Analiz Branżowych.

Image

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.