Dr Fabio Gioffreda |
Światowy kryzys finansowy nie zniszczył ducha grupy Fenzi, ale zadziałał jako bodziec do rozwoju nowych produktów i zwiększenia udziału w rynku farb dekoracyjnych.
W przeciwieństwie do swoich konkurentów, którzy zostali „nadwyrężeni” przez recesję na włoskim rynku i silną konkurencję ze strony krajów rozwijających, Fenzi jest teraz jedyną firmą we Włoszech „wszechstronną” w swojej branży, mającą kompletną linię produkcyjną (od produkcji fryty do farb dekoracyjnych).
Linia produkcyjna obejmuje farby do sitodruku, emaliowania i do satynowego wykańczania szkła, dla których istnieje coraz większe zapotrzebowanie w architekturze, projektowaniu wnętrz i wytwarzaniu sprzętu AGD. Oczywiste są korzyści dla klientów, którzy mogą liczyć na szybką produkcję i krótkie terminy dostaw oraz elastyczność i niezawodność.
Biorąc pod uwagę ich jakość i parametry techniczne, dział farb dekoracyjnych firmy Tempver nie został dotknięty recesją i pozostaje jednym z wiodących działów w grupie FENZI. Inwestycje grupy doprowadziły do opracowania farb określanych jako New Generation M, nowej gamy innowacyjnych emalii zaprojektowanych specjalnie dla szkła używanego w urządzeniach gospodarstwa domowego.
Te farby będące częścią asortymentu firmy Tempver - są łatwiejsze w stosowaniu, tworzą trwalsze powłoki i mają lepszą odporność chemiczną. Właściwości farb zostały tak zaprojektowane, aby spełnić wymagania estetyczne producentów wyrobów ze szkła i ich odbiorców końcowych, jak również coraz bardziej rygorystyczne przepisy i normy budowlane. Farby New Generation M są już produkowane - potwierdził Fabio Fenzi kierujący działem farb ceramicznych - a pierwsze dostawy są już w toku.
Firma wykazała swoje zwiększone zaangażowanie w tym dziale, przyjmując nowego członka do zespołu Tempver. Dr Fabio Gioffreda, który został dyrektorem technicznym działu farb ceramicznych – jak ogłosił Fabio Fenzi - ma dwadzieścia lat doświadczenia w branży i na pewno może wnieść istotny wkład do dokonań całego zespołu.