W minionym tygodniu odbyła się w Warszawie jubileuszowa Gala Superbrands. Wydarzenie uświetniły takie osobistości jak Aleksander Kwaśniewski i Agnieszka Holland. Nagrodę otrzymała również firma Oknoplast.

 

Program Superbrands ma na celu wyróżnienie najsilniejszych marek na naszym rynku. Ostatnia Gala była wyjątkowa, ukoronowała ona bowiem 10-lecie projektu w naszym kraju. Wręczenie statuetek odbyło się 27 maja w Ufficio Primo.

 

20140530Gala Superbrands

 

Firma Oknoplast została nagrodzona tytułem Created in Poland Superbrands 2013/2014. Tytuł ten przyznawany jest firmom z polskim rodowodem, które odnoszą sukcesy marketingowe. Tytuł Created in Poland Superbrands jest dla nas znaczącym wyróżnieniem. Od początku działalności stawiamy na wysoką jakość, oferujemy pełną opiekę pozakupową oraz fachowe doradztwo. Wychodzimy bowiem z założenia, że tylko tak będziemy w stanie zasłużyć na zaufanie klientów. Oczywiście prowadzimy też aktywne działania marketingowe dostosowane do specyfiki każdego rynku, na którym jesteśmy obecni. Zdobyta nagroda to najlepszy dowód, że nasza strategia jest skuteczna – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu z OKNOPLAST.

 


Wydarzenie zgromadziło przedstawicieli świata polityki i showbiznesu. Nagrodę honorową dla marki o wybitnych zasługach dla promocji Polski
w świecie otrzymał Prezydent RP Aleksander Kwaśniewski. Podczas Gali wręczona została także statuetka Culture.pl Superbrands dla osobistości kultury polskiej. Z rąk Pawła Potoroczyna, dyrektora IAM odebrała ją Agnieszka Holland. Po raz pierwszy przyznano również nagrodę Narodowego Centrum Kultury, której laureatem został Roman Gutek, twórca Warszawskiego Festiwalu Filmowego i współzałożyciel firmy Gutek Film.

 

20140530Gala Superbrands -laureaci

 

Nagrody Superbrands dla firm przyznawane są na podstawie ogólnopolskiego badania reputacji marek, prowadzonego przez Instytut ARC Rynek i Opinia. Program ma na celu wyróżnienie najbardziej rozpoznawalnych i cenionych przez konsumentów marek. Ostatecznej weryfikacji dokonuje Rada Marek Superbrands, która ocenia siłę wizerunkową wskazanych przez respondentów marek.

 


Więcej informacji znajduje się na: www.oknoplast.com.pl.
Zachęcamy również do śledzenia naszych postów na Facebooku Oknoplast i Twitterze @Oknoplast1

 

20140530Gala Superbrands - H.Rudzki z Oknoplast

 

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.