Światowy kryzys finansowy nie zniszczył grupy FENZI, ale zadziałał jako bodziec do rozwoju nowych produktów i zwiększenia udziału w rynku farb dekoracyjnych. W przeciwieństwie do swoich konkurentów, których recesja na włoskim rynku i silna konkurencję ze strony krajów rozwijających nieco „nadwyrężyła”, FENZI stała się jedyną wszechstronną firmą w swojej branży we Włoszech, produkującą szeroki wachlarz wyrobów.

 

8-fot3

 

FENZI produkuje farby do sitodruku, emaliowania i do satynowego wykańczania szkła, dla których istnieje coraz większe zapotrzebowanie w architekturze, projektowaniu wnętrz i wytwarzaniu sprzętu AGD. 

 


Dział farb dekoracyjnych firmy TEMPVER nie został dotknięty recesją i pozostaje jednym z wiodących działów w grupie FENZI. Inwestycje grupy doprowadziły do opracowania farb określanych jako New Generation M, nowej gamy innowacyjnych emalii zaprojektowanych specjalnie dla szkła używanego w urządzeniach gospodarstwa domowego. Te farby, będące częścią asortymentu firmy TEMPVER, są łatwiejsze w stosowaniu, tworzą trwalsze powłoki i mają lepszą odporność chemiczną.

 


8-fot4Właściwości farb zostały tak zaprojektowane, aby spełnić wymagania estetyczne producentów wyrobów ze szkła i ich odbiorców końcowych, jak również coraz bardziej rygorystyczne przepisy i normy budowlane. Farby New Generation M są już produkowane.

 


Firma TEMPVER przyjęła nowego dyrektora technicznego działu farb ceramicznych, Fabio Gioffreda.

 


FENZI SpA
www.fenzigroup.com 

 

 

 

Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym 

inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne

więcej informacj: Świat Szkła 3/2013

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.