2014 01 11 01Firma PROVENTUSS, lider na rynku dystrybucji specjalistycznych mas stosowanych w branży budowlanej, odświeża swoje logo. Wprowadzenie nowego logo ma na celu podkreślenie szeregu zmian, jakie zaszły w firmie od momentu jej powstania.

 

Odświeżone logo odzwierciedla fakt, iż PROVENTUSS stara się zawsze oferować innowacyjne produkty i technologie związane z szkleniem strukturalnym i uszczelnieniami budynków. W zeszłym roku na rynek zostały wprowadzone nowe produkty: mające zastosowanie w window bonding DC 776 i szybach strukturalnych DC 3363. W tym roku rozpocznie się kampania związana z nowoczesną technologią klejenia szkła do rotul w mocowaniach punktowych.


Nowe logo PROVENTUSS obrazuje również korzystne zmiany oraz rozwinięcie działalności na nowych rynkach, gdzie firma oferuje nowoczesne systemy hydroizolacji, które mają zastosowanie np. przy modernizacji sieci kolejowej w Polsce.


Kolejnym powodem uaktualnienia wizerunku firmy jest poszerzenie zakresu działania oraz ekspansja na rynki zagraniczne. Nowe logo zostanie wkrótce zaprezentowane również przez pozostałe spółki wchodzące w skład grupy, m.in. na odbywających się w styczniu 2014 r. w Kijowie targach Primus.


Szymon Nadzieja
PROVENTUSS

 

 

Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym  
Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne 
Więcej informacj: Świat Szkła 01/2014 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.