Czytaj także -

Aktualne wydanie

2022 06 okladka1

Świat Szkła 6/2022

User Menu

 ET-Swiat-Szkla-PL-160x600-004

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

 

 wlasna-instrukcja ift--baner do newslet-2019e

 

 

WICONA spotyka Rudiego Scheuermanna
Data dodania: 22.02.22

Ponieważ przewiduje się, że do 2050 r. prawie 70% światowej populacji będzie mieszkać w miastach, co oznacza dodanie kolejnych 2,5 miliarda ludzi do liczby mieszkańców miast, planiści starają się zaspokoić gwałtownie rosnące zapotrzebowanie na infrastrukturę i mieszkania.

 

20220209wicona 123

 

Jednak wyzwaniem jest również fakt, że nasze miasta stają się coraz bardziej zanieczyszczone, głośne i – przede wszystkim – ciepłe. En bild som visar text, person, byggnad, utomhus Automatiskt genererad beskrivning Tylko w ostatnich latach liczba doniesień o pożarach lasów i ekstremalnych suszach wzrosła, ponieważ skutki zmian klimatycznych są odczuwalne na całym świecie.

 

Ale mniej powiedziano o tym, że nasze miasta przekształcają się w piece. Dzięki tak zwanemu efektowi wyspy ciepła — gdzie budynki i drogi pochłaniają energię słoneczną i uwalniają ją w nocy — obszary miejskie mogą pod koniec wieku ocieplić się nawet o 4,4 stopnia Celsjusza.

 

Ale dobrą wiadomością jest to, że niektórzy eksperci intensywnie zastanawiają się, jak przeprojektować i zbudować bardziej zrównoważone miasta przyszłości. Jednym z nich jest Rudi Scheuermann. W drugim odcinku WICONA Meets nasz zespół udał się do Hamburga, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak uczynić przestrzenie miejskie bardziej odpornymi, zrównoważonymi i chłodnymi.

 

Specjalizując się w projektowaniu budynków, Rudi jest „zieloną ręką” Arup, międzynarodowej grupy stojącej na czele jednych z najbardziej ambitnych i wymagających firm projektowych i inżynieryjnych na świecie. Podczas swojej kilkudziesięcioletniej kariery Rudi współpracował ze światowej klasy architektami i inżynierami na całym świecie.

 

Ale chociaż jego doświadczenie obejmuje całą branżę budowlaną, dziś stał się częstym gościem każdego, kto chce dowiedzieć się więcej o łączeniu miejskiego życia z naturą; innymi słowy, jak sprawić, by miasta stały się zielone.

Ten odcinek ukaże się 28 lutego https://www.wicona.com/pl/pl/wicona-meets/odcinek-2/ 

 

W ciągu ostatnich kilku dekad marka WICONA stała się synonimem systemów aluminiowych, spełniających najwyższe standardy. Wysokie wymagania technologiczne, rygorystyczne pod względem systemowym i jakość przetwarzania produktów, a także kompleksowe usługi i konsultacje przyczyniają się znacząco do sukcesu marki.

 

WICONA należy do norweskiej firmy Hydro, w pełni zintegrowanej firmy aluminiowej, zatrudniającej 35 000 pracowników w 40 krajach na wszystkich kontynentach, łączącej lokalną wiedzę fachową, światowy zasięg i niezrównane możliwości w zakresie badań i rozwoju.

www.wicona.pl 

 

Czytaj także --

 

 

01 chik
          sec 

Czytaj także