Prezentacja najnowszych maszyn w akcji, nowości produktowe i technologiczne, a przede wszystkim rozmowy na najwyższym, biznesowym poziomie – przed nami targi GLASS 2018. To targi materiału, który jest trendy, jest atrakcyjny i posiada ogromny potencjał biznesowy – mowa oczywiście o szkle.

 

 

2018 06 6 3

 

 

Targi GLASS będą doskonałą areną wymiany kontaktów biznesowych, ale także informacji o potrzebach rynku bezpośrednio od zainteresowanych firm i osób: producentów wyrobów ze szkła, pracowników zakładów szklarskich, hut szkła i zakładów produkujących szkło płaskie, a także architektów i projektantów wnętrz. Na szczególną uwagę zasługuje nieustający trend wzrostu zainteresowania targową ofertą wśród właścicieli małych i średnich firm szklarskich, których systematyczny rozwój spowodował swoistą potrzebę zapoznania się z najnowszymi dostępnymi technologiami i zakupem nowych technologii.

 

– Wystawienie się na Targach GLASS to była bardzo dobra decyzja, dlatego że przychodzą tu generalnie ludzie z branży. Rozmawiam z konkretnymi ludźmi o konkretnych sprawach. Sukces jest murowany – tak o minionej edycji wypowiadał się właściciel firmy SZKŁOMAL, Piotr Truszczyński.

 

Targi uchodzą za najlepszą okazję do prezentacji najnowszych maszyn w akcji i to jest ich najważniejsza zaleta. Zobaczyć prezentację maszyny przez przedstawicieli firmy, dopytać o szczegóły, wynegocjować dobre warunki zakupu i wsparcia technicznego. Tak szerokiej oferty, możliwości „testowania” różnych interesujących nas rozwiązań, nie otrzymamy praktycznie w żadnym innym miejscu niż właśnie targi GLASS.

 

– Branża szklarska jest branżą rozwojową z tego względu, że jest moda na szkło. Wzięliśmy udział w tej udanej imprezie. Mieliśmy dużo zainteresowanych osób, klient może osobiście przyjść, dotknąć, a my możemy zaprezentować działanie każdej z maszyn – podsumowuje Alicja Król, Prezes Zarządu GLASS LAND Sp. z o.o.

 

Z kolei Bogusław Pawlikiewicz, z EXPOGLASS, tak docenia wartość targów:

 

– Liczyliśmy, że prezentacje będą cieszyć się zainteresowaniem, natomiast nie podejrzewaliśmy, że będzie ono tak duże. Sprzedane zostały dwie maszyny (…) i jest odzew z rynków arabskich i europejskich.

 

Trudno się dziwić, bowiem targi GLASS przyciągnęły uwagę ponad 5000 gości z Polski i zagranicy, ściśle związanych z branżą szklarską, a ci mieli do dyspozycji ofertę blisko 200 firm.

 

– Targi GLASS są dla nas sposobem na dotarcie do nowych klientów. To są targi przekrojowe: są maszyny, i producenci, i dostawcy różnych materiałów. Są to targi dość młode, które dynamicznie się rozwijają, wierzymy w rozwój tych targów i chcemy tu zaznaczyć swój ślad. – deklaruje Krzysztof Bielecki z firmy ITA.

 

Dla nas najważniejszą informacją jest fakt, że w targach GLASS swój udział zapowiedzieli już praktycznie wszyscy najważniejsi reprezentanci branży, co gwarantuje sporą dawkę najnowszej wiedzy o branży i kierunkach jej rozwoju. Z kolei te firmy, które jeszcze nie podjęły decyzji o udziale w targach GLASS mają okazję, aby zagwarantować sobie najlepsze warunki udziału – tu trzeba jednak podjąć stosunkowo szybką decyzję – organizator wydarzenia zapewnia najbardziej atrakcyjną ofertę tylko do 30 czerwca!

 

Targi GLASS odbędą się w Poznaniu w dniach 14-17 listopada 2018, a towarzyszyć im będą targi branży kamieniarskiej STONE.

 

 

„Świat Szkła” jest patronem medialnym Targów GLASS 2018

 

Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym 
Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne 
Więcej informacji: Świat Szkła 06/2018

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.