fenzta HOME – gdzie spotykają się klienci i dostawcy

Jeśli chodzi o wybór okien do nowego budynku lub projektu renowacji, porady udzielane są głównie w salonie wystawowym dostawcy i na placu budowy – kosztuje to cenny czas, którego często brakuje, zwłaszcza na etapie budowy. Aby zaoferować klientom końcowym alternatywę do prezentacji przykładowych okien, narożników okiennych, wachlarzy kolorów lub broszur, firma fenzta COM GmbH we współpracy z App Logik GmbH, opracowała aplikację, która jako cyfrowy interfejs między dostawcami i klientami stawia na aktywny dialog i jednoczesną wizualizację wybranych komponentów. To Aplikacja fenzta HOME App.

 

 2022 06 10 1

 

To inteligentne rozwiązanie pozwala użytkownikom krok po kroku skonfigurować i zaplanować pożądane okno za pomocą tabletu lub smartfona – zarówno pod względem wyglądu, jak i podstawowych specyfikacji technicznych. Po ustawieniu kamery na budynek z pustym otworem okiennym skonfigurowane okno jest umieszczane w pożądanym miejscu w cyfrowo odtworzonym budynku – dzięki temu klienci mogą zobaczyć je na ekranie w rzeczywistości rozszerzonej.

 

Projekt i konfiguracja są oparte na ogólnych typach konstrukcji, które reprezentują obecny rynek okien. Na podstawie skonfigurowanych danych dostawca może zaoferować odpowiednie produkty. W przyszłości również firmy systemowe i producenci okien będą mogli zintegrować z aplikacją własne systemy profili i aktywować je dla swoich sprzedawców, doradców i dystrybutorów.

 


Elastyczność w projektowaniu i doradzaniu
Cyfrowe rozwiązanie otwiera przed dostawcami nowe możliwości: sprzedawcy, konsultanci lub architekci mogą nadal omawiać wszystkie ważne aspekty oferty z klientem na miejscu lub – jeśli klient nie ma wystarczająco dużo czasu na osobiste spotkanie – pozostawić projektowanie i konfigurację samemu klientowi, który korzystając z aplikacji robi to w dogodnym dla siebie czasie, niezależnie od lokalizacji swojego domu.

 

Klient jest wtedy dobrze przygotowany do rozmowy ze specjalistą, a za pośrednictwem aplikacji przynosi już ze sobą swoje indywidualne pomysły oraz wszystkie informacje związane z ofertą. W przyszłości również usługodawcy będą mogli komunikować się ze swoimi klientami bezpośrednio za pomocą aplikacji fenzta HOME.

 

2022 06 10 2


Znajomość wartości dodanej
Wyposażenie kuchni, łazienki czy pokoju dziennego ma dla inwestorów bardzo duże znaczenie. Jednocześnie doświadczenie pokazuje, że kupując nowe okna do domu, nie przywiązują oni do tego już takiej wagi – często ważne są dla nich tylko na powierzchowne aspekty, takie jak materiał ramy, podwójne lub potrójne szyby oraz cena.


Ponieważ okna wymienia się średnio tylko co 40 lat, może to mieć fatalne skutki: jeśli klient zapomni o czymś ważnym przy zakupie nowego okna lub dokona oszczędności w niewłaściwym miejscu, konsekwencje będą odczuwalne jeszcze długo po zakupie okna.

 

Aby nie miało to miejsca, warto posłużyć się aplikacją fenzta HOME: Ważne szczegóły dotyczące bezpieczeństwa, komfortu życia i efektywności energetycznej są sprawdzane i uwzględniane już podczas procesu konfiguracji.

 

Użytkownik może w tym czasie zadawać dodatkowe pytania, np. „Czy moje pokoje mogą się nagrzewać w lecie?”, „Które powinny być zabezpieczone przed włamaniem?”, „Czy istnieje ryzyko zranienia się dzieci podczas zabawy?”, „W których pomieszczeniach jestem narażony na hałas?”, „Jaki jest nakład pracy związany z czyszczeniem okien?”.

Uzyskane odpowiedzi i fachowe wyjaśnienia wraz ze zrozumiałymi ilustracjami pozwalają klientowi określić ostatecznie swój wybór.


– Klienci w większości przypadków doceniają tę wartość dodaną. Jeśli klient jest dobrze poinformowany i przekonany do swojej indywidualnej kompozycji okna, będzie chciał wykorzystać jej potencjał i będzie skłonny zainwestować nieco więcej w swoje okno – wyjaśnia Karl-Theo Roes, założyciel i dyrektor zarządzający firmy fenzta COM.

 


Premiera na Fensterbau Frontale 2022
Aplikacja „Inteligentny Kompozytor“ zostanie zaprezentowana po raz pierwszy na targach Fensterbau Frontale 2022 w hali 8, na stoisku 113d, a od tego dnia będzie dostępna online dla systemów Android i iOS w sklepach z aplikacjami oraz jako aplikacja internetowa na stronie www.fenzta.com. – Nie możemy się doczekać premiery programu oraz dobrych rozmów z gośćmi i zwiedzającymi targi.

 

Jesteśmy przekonani, że dzięki tej aplikacji stworzyliśmy jedyny w swoim rodzaju rynek dla usługodawców i klientów, który angażuje wszystkich uczestników i wspiera otwartą wymianę. Wszystkich, którzy chcieliby umówić się na osobiste spotkanie na targach, serdecznie zapraszam do wcześniejszego kontaktu ze mną. Chętnie też opowiem na miejscu, co kryje się pod nazwą „Inteligentny Kompozytor” – uśmiecha się Karl-Theo Roes.


Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.fenzta.com 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.