Od ponad dwóch dekad firma Orgadata szerzy ideę cyfryzacji i zachęca firmy do wdrożenia rozwiązań, które wyeliminują dokumenty papierowe z wewnątrzfirmowego obiegu. Będąc liderem w temacie innowacji, nieprzerwanie rozwija listę narzędzi, które wprowadzą przedsiębiorstwa branży metalowej na kolejny poziom digitalizacji.

 

15. Dezember 2022 FeuerQuell Fotografie 3 retouched

 

Jednym z takich rozwiązań jest wersja dealerska programu Logikal, która stała się ukłonem w stronę współpracy producentów z partnerami handlowymi. Rozwiązanie to pozwala na zdalny dostęp partnerom biznesowym do udostępnionych biblioteki cennika elementów producenta, dzięki czemu mogą oni w łatwy sposób samodzielnie tworzyć konstrukcje i oferty ze swoim logo, we własnym języku, na własnych warunkach, dla swojej bazy klientów, a wszelkie procesy i komunikacja odbywają się w tzw. cyberprzestrzeni.

 

Nawiązanie układów biznesowych producentów z dealerami zewnętrznymi, powinno przynosić korzyści dla obu stron, ale aby osiągnąć taki efekt, potrzebne jest zaufanie. Chcąc uzyskać uprzywilejowaną pozycję rynkową, należy umożliwić dealerom pracę na własnych zasadach, bo wówczas mogą oni rozwinąć skrzydła. Dzięki wersji dealerskiej programu Logikal, dealer zyskuje dostęp do swojej przestrzeni, którą może samodzielnie zarządzać. Po wprowadzeniu pozycji zobaczy on swoją cenę zakupu od producenta, a dodatkowo, w ramach swojego konta, będzie mógł samodzielnie ustawiać własne warunki handlowe czy końcowy kształt oferty. Dołóżmy do tego wyliczenia własnych narzutów, kosztów dostaw i montażu i mamy kompleksowe narzędzie dla dealerów.

 

Office building Medicke Glauchau Germany

 

Szczególnie w przypadku konstrukcji aluminiowych, proces ich tworzenia często wymaga konsultacji z technologami. Wiele osób nie wyobraża sobie pominięcia tego kroku, przez co ich oferty potrzebują więcej czasu na uzyskanie ostatecznej formy. Wersja dealerska udostępniana przez firmę Orgadata, dając dostęp do bibliotek pozycji producenta sprawia, że projekt jest zawsze poprawny, a ceny zawsze aktualne, co uwalnia od konieczności przesyłania oferty do weryfikacji. Dealer korzysta bowiem z pozycji wcześniej przygotowanych przez technologów, bez ryzyka popełnienia błędu. Dzięki wersji dealerskiej programu Logikal dealer otrzymuje szansę dobrego i szybkiego ofertowania. Przekłada się to na podniesienie efektywności wyceniania i bezzwłoczną ofertą dla klienta. Ale to jedna z opcji, ponieważ narzędzie stworzone przez firmę Orgadata cechuje się możliwością personalizacji i wyboru preferowanej metody współpracy dealera z producentem. Drugą metodę przeznaczono dla bardziej zaawansowanych użytkowników i pozwala ona na rozszerzenie uprawnień, co umożliwia tworzenie konstrukcji bez korzystania z bibliotek pozycji. Taki model działania pozwala na tworzenie i oferowanie nawet trudnych konstrukcji. Niezależnie od wybranej metody, wyliczenie ceny następuje zawsze w oparciu o materiał. Jest to gwarancja rzetelnych wycen, opartych o koszty rzeczywiste, a nie szacowane.

 

Podstawową korzyścią dla dealerów, wynikającą ze współpracy z producentem w oparciu o wersję dealerską programu Logikal, jest bezpieczeństwo. Dealer wprowadza pozycje wcześniej przygotowane przez technologów, bez ryzyka popełnienia błędu. Realizacja zleceń przebiega w trybie natychmiastowym – zamówienie konstrukcji odbywa się przez zmianę statusu oferty, co jednocześnie jest zielonym światłem dla produkcji i działu zaopatrzenia. Z założenia producent nie może takich konstrukcji już edytować, co daje dealerowi gwarancję szybszej realizacji, gdyż pomijany zostaje etap przygotowania produkcji. Gdyby jednak zaistniała potrzeba konsultacji technicznej, droga jest otwarta.

 

Haskamp Krankenhaus Süd Köln 0001 heller

 

Uzyskanie przewagi w procesie sprzedażowym, to połowa sukcesu, drugą połowę stanowi jej utrzymanie. Dlatego ważne jest odpowiednie wdrożenie wspomnianego narzędzia, co pozwoli wykorzystać cały potencjał w nim drzemiący. Wiedząc o tym, Orgadata przeprowadza klienta przez proces rozpoznania potrzeb, wdrożenia oraz niezbędnych szkoleń dla użytkowników, a w post-sprzedaży zapewnia zdalne wsparcie techniczne.

 

Wnikliwe spojrzenie na potrzeby klienta wymaga wprowadzania innowacyjnych rozwiązań, oczywiście w ofercie produktowej, ale także, co równie ważne, w obsłudze sprzedażowej. Prowadzą do tego przynajmniej dwie drogi: cyfryzacja i automatyzacja, które powinny być na pierwszym miejscu listy priorytetów przedsiębiorstwa, które szuka przewagi rynkowej w obecnych czasach. Cyfryzacja kanałów sprzedaży usprawni procesy transakcyjne, a jej automatyzacja oderwie dealerów od marnowania czasu na ciągłe konsultowanie podstawowych zagadnień. Dwie niezawodne składowe sukcesu.

 

reklama

 

 

Zapraszamy do zapoznania się z pełną treścią artykułu, który opublikowany został w wydaniu miesięcznika "Świat Szkła"

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.