Sponsorem merytorycznym tegorocznych spotkań koalicji jest firma Pilkington Polska, która poprzez przystąpienie do koalicji i wsparcie merytoryczne tegorocznych spotkań pragnie promować energooszczędne budownictwo, a także zwrócić uwagę szerszej publiczności na liczne korzyści ekonomiczne i społeczne wynikające z zastosowania zrównoważonych produktów.
Celem tegorocznych spotkań branżowych jest wypracowanie najlepszych rozwiązań w takich obszarach, jak: edukacja społeczna, objęcie planami miejscowymi wszystkich terenów zurbanizowanych, zintegrowane projektowanie, ujednolicenie obecnych regulacji prawnych oraz preferencje finansowe dla zrównoważonych inwestycji budowlanych. Każde z wymienionych zagadnień będzie tematem oddzielnego wydarzenia.
Pierwsze spotkanie w ramach tegorocznego cyklu „Partnerstwo na wszystkich etapach cyklu życia zrównoważonej inwestycji budowlanej” odbyło się 24 marca, w Warszawie. W dyskusji na temat potrzeby podnoszenia świadomości społecznej w kwestii zrównoważonego rozwoju oraz gotowości rynku nieruchomości na ekologiczne produkty i rozwiązania wzięło udział wielu przedstawicieli firm budowlanych, architektów, deweloperów, inwestorów, prawników, socjologów oraz ekspertów ds. komunikacji.
Jolanta Lessig
Pilkington Polska
Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym
inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne
więcej informacj: Świat Szkła 6/2011