Firma Wiśniowski, producent bram i systemów ogrodzeniowych, podbija Monachium podczas Targów BAU 2013. Kilka tysięcy wystawców z całego świata zjechało się do Monachium na Targi BAU 2013 – spotkanie architektów i producentów materiałów budowlanych.
Wśród nich jest firma Wiśniowski z nowym logo, która od 14 stycznia prezentuje systemy ogrodzeniowe i bramy garażowe. Michał Drąg, dyrektor sprzedaży w regionie Niemiec i Austrii z firmy Wiśniowski nie ukrywa, że stoisko cieszy się dużym zainteresowaniem gości zagranicznych.
Aż 95% z nich to osoby z branży budowlanej, w szczególności z Niemiec, Francji, Anglii i Holandii. Eksperci firmy odpowiadają na wszelkie pytania i pokazują, że marka Wiśniowski projektuje z myślą o zrównoważonym budownictwie. Stawia na design, ekonomię, bezpieczeństwo, jakość i wygodę w użytkowaniu.
Dorota Mizerska
Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym
inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne
więcej informacj: Świat Szkła 1/2013