Firma Wiśniowski, producent bram i systemów ogrodzeniowych, podbija Monachium podczas Targów BAU 2013. Kilka tysięcy wystawców z całego świata zjechało się do Monachium na Targi BAU 2013 – spotkanie architektów i producentów materiałów budowlanych.

 

5-fot1


Wśród nich jest firma Wiśniowski z nowym logo, która od 14 stycznia prezentuje systemy ogrodzeniowe i bramy garażowe. Michał Drąg, dyrektor sprzedaży w regionie Niemiec i Austrii z firmy Wiśniowski nie ukrywa, że stoisko cieszy się dużym zainteresowaniem gości zagranicznych.

 

5-fot2

 

 

Aż 95% z nich to osoby z branży budowlanej, w szczególności z Niemiec, Francji, Anglii i Holandii. Eksperci firmy odpowiadają na wszelkie pytania i pokazują, że marka Wiśniowski projektuje z myślą o zrównoważonym budownictwie. Stawia na design, ekonomię, bezpieczeństwo, jakość i wygodę w użytkowaniu.


Dorota Mizerska

 

 

Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym 

inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne

więcej informacj: Świat Szkła 1/2013

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.