2014-06-09-1W ostatnim czasie firma OKNOPLAST zdobyła aż cztery cieszące się uznaniem nagrody – Superbrands, Lider Rynku, Euro Leader oraz Złotej Budowlanej Marki Roku 2014.

Nagrody Superbrands przyznawane są na podstawie ogólnopolskiego badania reputacji marek, prowadzonego przez Instytut ARC Rynek i Opinia. Program ma na celu wyróżnienie najbardziej rozpoznawalnych i cenionych przez konsumentów marek. Ostatecznej weryfikacji dokonuje Rada Marek Superbrands, która ocenia siłę wizerunkową wskazanych przez respondentów marek. Firma OKNOPLAST otrzymała tytuł Created in Poland Superbrands 2013/2014 dla marek z polskim rodowodem odnoszących sukcesy marketingowe. Wręczenie statuetek odbyło się podczas uroczystej Gali 27 maja w Ufficio Primo w Warszawie.

 

W ostatnim czasie firma OKNOPLAST zdobyła aż cztery cieszące się uznaniem nagrody – Superbrands, Lider Rynku, Euro Leader oraz Złotej Budowlanej Marki Roku 2014.

Nagrody Superbrands przyznawane są na podstawie ogólnopolskiego badania reputacji marek, prowadzonego przez Instytut ARC Rynek i Opinia. Program ma na celu wyróżnienie najbardziej rozpoznawalnych i cenionych przez konsumentów marek. Ostatecznej weryfikacji dokonuje Rada Marek Superbrands, która ocenia siłę wizerunkową wskazanych przez respondentów marek. Firma OKNOPLAST otrzymała tytuł Created in Poland Superbrands 2013/2014 dla marek z polskim rodowodem odnoszących sukcesy marketingowe. Wręczenie statuetek odbyło się podczas uroczystej Gali 27 maja w Ufficio Primo w Warszawie.

 

2014-06-09-1

 

Druga część tygodnia przyniosła OKNOPLAST aż dwa tytuły – Lider Rynku oraz Euro Leader 2014. W konkursie wyłaniane są przedsiębiorstwa o silnej pozycji rynkowej. Zgłoszenia przyjmowane są w kategoriach: firma, produkt i usługa. Ich weryfikacji dokonuje Kapituła Konkursu pod przewodnictwem prof. dr hab. Marka Zina. Poza poszczególnymi produktami czy usługami, jury ocenia także wyniki finansowe kandydatów. Wyróżniający się laureaci tytułu Lider Rynku nagradzani są także certyfikatem Euro Leader.

 

2014-06-09-2

 

Firma OKNOPLAST nagrody te zdobywa nieprzerwanie już od 2008 roku.

W ostatniej, zakończonej właśnie edycji, wyróżniony został innowacyjny produkt – okno energooszczędne Winergetic Premium Passive. Model ten to pierwsze na polskim rynku okno PVC, w którym jako materiał izolacyjny wykorzystany został aerożel. Dzięki zastosowaniu nowoczesnego wzmocnienia Space Block, okno może być z powodzeniem montowane w budynkach pasywnych.

Wręczenie statuetek Lider Rynku i certyfikatów EuroLeader miało miejsce na Gali, 29 maja w warszawskim hotelu Sheraton.

OKNOPLAST zdobył także tytuł Złotej Budowlanej Marki Roku 2014. Plebiscyt Budowlana Marka Roku jest organizowany przez firmę ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku. Tytuły przyznawane są na podstawie badań ankietowych na reprezentatywnej próbie 2000 firm wykonawczych z całej Polski. Specjaliści budowlani przy ocenie brali pod uwagę jakość produktów oraz relację ceny do jakości. OKNOPLAST uzyskał tytuł ZŁOTEJ Budowlanej Marki Roku 2014 w kategorii Okna Elewacyjne. W corocznym Rankingu Budowlana Marka Roku firma OKNOPLAST zdobywa wyróżnienia nieprzerwanie od 2009 roku.

Statuetki Budowlana Marka Roku zostały wręczone na Gali 13 czerwca w hotelu Lord, w Warszawie.

 

www.oknoplast.com.pl

 

 

Całość artykułu w wydaniu drukowanym elektronicznym 
Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne 
Więcej informacji: Świat Szkła 6/2014 

 

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.