Kryzys wywołany koronawirusem ma przy tym istotne znaczenie, tym bardziej, że nie został on jeszcze zażegnany. Sytuacja ta wyzwoliła niesamowity potencjał energii i kreatywność.
— Szczególnie teraz możliwe są zmiany, które będą kształtowały przyszłość w branży budowlanej — mówi Matthias Rink, kierownik ds. sprzedaży profili insulbar firmy Ensinger.
Matthias Rink, kierownik ds. sprzedaży profili izolacyjnych insulbar firmy Ensinger popiera międzynarodowe targi BAU. Udział jego firmy polega przy tym na połączeniu obecności online i offline, co umożliwi pogłębienie komunikacji z zainteresowanymi i klientami podczas targów i poza nimi (fot.: Ensinger GmbH)
— Bezpośrednia komunikacja z obecnymi oraz nowymi partnerami jest dla nas bardzo ważna. Dlatego w styczniu będziemy znowu obecni na targach w Monachium. BAU to czołowe na świecie targi, oferujące niepowtarzalną platformę dialogu, którą będziemy rozwijali również dzięki rozwiązaniom cyfrowym.
Zmiany klimatu i ochrona zasobów
Podczas targów BAU nie będzie brakować tematów do rozmów, jeśli chodzi o zrównoważone rozwiązania w takich kwestiach, jak „wyzwania zmiany klimatu” lub „zasoby i recykling”. Ensinger uważany jest za godnego zaufania i solidnego partnera rozwoju firm dostarczających usługi informatyczne.
W 1977 roku ten specjalista w dziedzinie tworzyw sztucznych wprowadził na rynek międzynarodowy pierwszy profil seryjny przekładki izolującej termicznie do profili metalowych ram okien, drzwi i elewacji. Do dziś firma oferuje produkty odpowiadające prawie każdym wymaganiom.
Poza szerokim asortymentem standardowym mostków izolacyjnych insulbar® firma Ensinger oferuje indywidualne rozwiązania i innowacje, takie jak nieprzesuwne profile do drzwi oraz szczególnie energooszczędne i zrównoważone systemy, na przykład profile insulbar RE wykonane z czystego w 100% pochodzącego z recyklingu poliamidu. Deklaracja środowiskowa produktu (EPD) czy certyfikat „Cradle to Cradle Material Health” są potwierdzeniem sprawdzonych danych.
Digitalizacja w dialogu
— Dane są od dawna częścią produktu — wyjaśnia Matthias Rink. — Transformacja cyfrowa przenika również do usług i komunikacji. Niesie ona ze sobą ogromne korzyści, z których korzystamy podczas kryzysu wywołanego przez koronawirusa i będziemy korzystać również po jego zażegnaniu.
Dlatego też na naszym stoisku na targach BAU oraz wirtualnie kładziemy szczególny nacisk na cyfrowy dialog w celu wzmocnienia indywidualnej komunikacji z zainteresowanymi i klientami na całym świecie.
www.insulbar.com
Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym
Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne
Więcej informacji: Świat Szkła 07-08/2020