Czytaj także -

Aktualne wydanie

2021 07 okladka1

Świat Szkła 07-08/2021

User Menu

 ET-160x600-PL-4

 

 

 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

 

 Adv-750x100-px-Builing-Science-23

 

baner klej do luster 7 7 2021

 

 Banner Firma Vitrum fiale

 

 

480x100

 

 

 RZ RT 2022 Banner Tag Motiv Animiert 550x150 PL

 

 

Czy montują Państwo lustra u klienta za pomocą kleju silikonowego?
 
Czy uważają Państwo, że klej do luster LAKMA jest lepszy od innych klejów dostępnych na rynku?
 
Czy stosują Państwo klej do luster firmy LAKMA?
   
SZKŁO TO… o przemyśle szklarskim opowiada jego gwiazdor - szkło
Data dodania: 31.08.21

 20210808vitrum

 

VITRUM 2021 - organizator targów uruchomił nowy kanał komunikacyjny „SZKŁO TO… właściwości szkła (“GLASS IS… the Qualities of Glass”)”, przedstawijący nowe spojrzenie na promocję branży szklarskiej poprzez podkreślenie walorów i korzyści płynących z codziennego użytkowania szkła w przedmiotach tworzonych dzięki know-how i technologiom, które przenikają cały łańcuch dostaw.

 

vitrum glass is

 

Ile jest rodzajów szkła? Może być wysoce zaawansowany technologicznie lub artystyczne, może być wykonany w celu ochrony i być używany na co dzień na stołach…

 

Szklane przedmioty znalazły drogę do niezliczonych aspektów codziennego życia. Ze względu na swoje właściwości fizyczne w wielu przypadkach szkło jest lepsze niż jego odpowiednik w innym materiale – ponieważ jest bardziej estetyczny lub oferuje rezultaty lub efekty, które w innym przypadku byłyby niemożliwe do osiągnięcia.

 

Jednak konsument końcowy, który używa tych przedmiotów, rzadko przestaje myśleć, że za korzyściami płynącymi z używania przedmiotu wykonanego ze szkła kryje się cały łańcuch dostaw. Od surowca po gotowy produkt, w grę wchodzi wiele niezbędnych procesów i technologii.

 

Staje się to jasne dzięki jednej z najważniejszych innowacji na VITRUM 2021, projektowi „SZKŁO TO… właściwości szkła”. Odwiedzający będą mieli dostęp do starannie skonstruowanych podróży tematycznych, które są natychmiast identyfikowane z właściwościami szkła, z jakimi spotykamy się w przedmiotach codziennego użytku.

 

„Jedną z cech dobrej komunikacji jest natychmiastowość; to znaczy, że komunikat, który chcesz przekazać, jest angażujący i jasny dla wszystkich. Jeśli poprzez VITRUM chcemy komunikować doskonałość przemysłu szklarskiego, musimy zacząć od przesłania, które każdy otrzymuje. Innymi słowy, walory szkła, a jeszcze lepiej korzyści, jakie każdy użytkownik czerpie ze stosowania produktów szklanych” – mówi dyrektor VITRUM, Fabrizio Cattaneo.

 

Opisując projekt dodał:„Porównując i dzieląc się informacjami od graczy z branży, określiliśmy dziesięć cech, które wydają się wyrażać wiele z tych korzyści: PRZYDATNE, BEZPIECZNE, ZIELONE, CZYSTE, INTELIGENTNE, SPOŁECZNE, MODNE, ELASTYCZNE, TRADYCYJNE.

 

Na przykład: GLASS IS SMART odnosi się do graczy w łańcuchu dostaw, którzy współpracują ze sobą, aby wytwarzać zaawansowane technologicznie produkty, takie jak światłowody, smartfony, ekrany dotykowe itp. …

 

GLASS IS GREEN identyfikuje wystawców, którzy produkują produkty wyraźnie ukierunkowane na ochronę środowiska.

 

Oczywiście na koniec chcieliśmy również podkreślić, że SZKŁO TO… SZKŁO – przypomnienie, że szkło to wyjątkowy materiał, który istnieje od zawsze, który nieustannie się zmienia i ewoluuje, a jednocześnie pozostaje taki sam”.

 

Każdy wystawca VITRUM 2021 zostanie poproszony o wskazanie Cech, które bezpośrednio lub pośrednio odnoszą się do ich produkcji.

 

Zostaną one wydrukowane w katalogach i na mapach wystaw, tworząc równoległe ścieżki tematyczne komplementarne do VITRUM Specialized, które pozwalają zwiedzającym zaplanować czas na wystawie w oparciu o własne zainteresowania.

 

Specjalistyczne VITRUM

VITRUM Specialized to 12 tematycznych tras, które prowadzą Zwiedzających w spotkaniach z Wystawcami, identyfikując w łatwo rozpoznawalny sposób główny cel ich działalności

 

VITRUM specjal1

 

VITRUM specjal2

 

VITRUM specjal3

 

VITRUM specjal4

 

Projekt będzie promowany za pomocą wszystkich dostępnych narzędzi komunikacji – na wystawie, w sieciach społecznościowych (VITRUM jest teraz na Instagramie) oraz na nowym portalu VITRUM Life, z regularnie aktualizowanymi wiadomościami i ciekawymi ciekawostkami.

 

Początkowa reakcja na projekt była niezwykle pozytywna i wzbudziła przekonanie, że GLASS IS… może przekonać zarówno wystawców, jak i zwiedzających, a wraz z postępem edycji, stać się dobrze zintegrowanym, wyróżniającym się i cenionym aspektem VITRUM, podobnym do Specialized .

 

„Chcemy, aby szkło, wraz z całą branżą, która się z niej wywodzi, stało się gwiazdą VITRUM. Oczywiście po części już tak jest: maszyny, technologie, akcesoria mają wspólnym mianownikiem szkło.

 

Ale teraz nadszedł czas, aby kluczowy gość zajął honorowe miejsce” – podsumował Prezes VITRUM, Dino Zandonella Necca, powtarzając powody, dla których ten nowy projekt został uruchomiony. „Wiemy, że to nie jest łatwe.

 

Czterdzieści lat historii i tradycji skłania się do „ramowania” VITRUM w pewne koncepcje, których nie da się łatwo wymazać. Musimy zaangażować wszystkich naszych wybitnych graczy, aby nasza wystawa była jeszcze bardziej atrakcyjna dla interesariuszy przemysłu szklarskiego. Wiele zależy od nas: organizatorów.

 

Musimy wiedzieć, jak utrzymać naszą „platformę” otwartą, aby sprostać potrzebom branży w zakresie widoczności, podczas gdy wszyscy pracujący w branży szklarskiej musimy wykorzystać tę szansę, przezwyciężając indywidualne interesy, które często nas dzielą i ograniczają nasz potencjał.


Naprawdę wierzę, że razem możemy dodać wartość globalnie całemu włoskiemu przemysłowi szklarskiemu, na co w pełni zasługuje”.

 

VITRUM specjal5

właściwości szkła (“GLASS IS… the Qualities of Glass”)
 

Czytaj także --

 

 

01 chik
01 chik