Nowe logo, nowy etap



Firma Adelio Lattuada, której nazwa to nazwisko właściciela, powstała w roku 1978. Jej założycielem i pierwszym pracownikiem był aktualny właściciel firmy. W początkowym okresie firma przeprowadzała remonty maszyn jak również produkcję maszyn do specjalnych operacji. Kolejny etap (1983 r.) to wyprodukowanie pierwszej szlifierki pionowej. W roku 1989 rozpoczęto produkcję szlifierek fazujących.

Kolejne lata to stopniowa modernizacja istniejących konstrukcji poprzez zastosowanie nowoczesnych układów automatyki przemysłowej, jak również technik sterowania NC. Rok 2006 okazał się przełomowym, firma Adelio Lattuada wyprodukowała pierwszą szlifierkę poziomą, dwukrawędziową do szlifowania krawędzi szkła. Maszyna będzie prezentowana na najbliższych targach GLASSTEC 2006, stoisko 16F22 w pawilonie 16.
 


Szlifierka pozioma, dwukrawędziowa typ BETA 10 posiada 20 wrzecion szlifierskich. Jej prędkość robocza to 0,5-5 m/min przy zakresie grubości obrabianego szkła od 3 do 25 mm. Minimalna szerokość obrabianego szkła - 220 mm, maksymalna - 2500 mm

ADELIO LATTUADA od początku działalności zawsze przykładała duże znaczenie do wszystkich możliwych instrumentów komunikacji służących dla podtrzymania stałego kontaktu z sektorem szkła.

Podstawą działalności jest dążenie do otrzymania produktu o wysokiej jakości ale równie istotne jest przekazywanie informacji o innych czynnikach mających wpływ na obraz firmy, takich jak innowacyjność i dynamika. Te czynniki mają wpływ na ciągłą ewolucję firmy i oferowanych produktów dostosowującą je do zmieniającej się rzeczywistości. Ciągłe doskonalenie się ADELIO LATTUADA odbywa się właśnie w sposób ewolucyjny, małymi krokami, poprzez stawianie sobie każdorazowo konkretnych celów, bez zatracania tożsamości prawie przez 30 lat istnienia firmy. W ciągu ostatnich dwóch lat ADELIO LATTUADA stara się przełożyć swą filozofię na towarzyszące jej działalności obrazy-symbole:
·  jedną z takich form jest symbol działań firmy, czyli ''żarówka'' oznaczająca pomysłowość oraz innowacyjność; ·  drugą formę stanowi strona internetowa (www.adeliolattuada.com), jako interaktywny i przyjazny instrument komunikowania.

Katalogi maszyn produkowanych przez firmę zawierają nowy element graficzny, przedstawiający ewolucję kształtu firmowego loga, której ostatnim etapem będzie ''przeprojektowanie'' loga ADELIO LATTUADA, poparte pracami koncepcyjnymi.

Ilość informacji, które współczesne logo może nieść i prawdopodobieństwo jego zapamiętania są silnie zdeterminowane przez jego strukturę.

Dlatego uznaliśmy za właściwe ''rozebranie'' dotychczasowego logo Adelio Lattuada ze wszystkiego, co mogłoby odciągnąć uwagę klienta od głównego przesłania tj. od akronimu ''AL''.


 

Trójwymiarowość nowego logo ma mu nadać solidność i siłę, odpowiednie w nowoczesnej rzeczywistości, a przede wszystkim ma ponownie połączyć je z cechami szkła - materiału przetwarzanego przez maszyny Adelio Lattuada.

Cień zanikający na płaszczyźnie, gruba powierzchnia, jej wielkość, użycie prostego koloru. Wszystko to ma wywołać wrażenie na kliencie, ma nim poruszyć i zwrócić jego uwagę na silną, nowoczesną i podlegającą ciągłej ewolucji - ''ewolucji szklarstwa'' - rzeczywistość Adelio Lattuada.

Prezentacja nowego loga ADELIO LATTUADA odbędzie się w czasie targów Glasstec 2006.

Michela Lattuada

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.