Kampania Silverstar

Już po raz drugi w tym roku na początku czerwca bieżącego roku firma EUROGLAS zorganizowała seminaria szkoleniowe dla swoich klientów w ramach kampanii SILVERSTAR, które odbyły się w Poznaniu i w Warszawie. Oprócz zaproszonych referentów z Instytutu Szkła i Ceramiki w Krakowie i Instytutu Techniki Budowlanej, którzy poruszyli zagadnienia certyfikacji wyrobów zgodnie z nowym znakiem CE oraz temat realizacji i sposobu załatwiania reklamacji, poruszony został obszernie temat tzw. "ciepłej ramki". Jednocześnie firma Euroglas zwróciła uwagę na zalety stosowania ciepłochronnego i przeciwsłonecznego szkła powlekanego podkreślając ten fakt, przez możliwość zobaczenia oferowanych produktów przy naturalnym świetle w samochodzie wystawowym, który był głównym punktem spotkania. 


Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym 
Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne 
Więcej informacji: Świat Szkła 7-8/2003
  

  • Logo - alu
  • Logo aw
  • Logo - fenzi
  • Logo - glass serwis
  • Logo - lisec
  • Logo - mc diam
  • Logo - polflam
  • Logo - saint gobain
  • Logo termo
  • Logo - swiss
  • Logo - guardian
  • Logo - forel
  • vitrintec wall solutions logo

Copyright © Świat Szkła - Wszelkie prawa zastrzeżone.