Ferro i Dip-Tech wprowadzają przełomowe technologie i atramenty na targach GLASSTEC 2018 |
Data dodania: 18.11.18 |
Ferro, dostawca powłok funkcjonalnych i rozwiązań kolorystycznych do szkła oraz firma Dip-Tech, dostawca cyfrowych rozwiązań do drukowania szkła za pomocą farb ceramicznych, zaprezentowały w w Dusseldorfie swoją kompleksową ofertę druku na szkle, demonstrując rozwiązania dla architektury, motoryzacji, szkło do urządzeń AGD i opakowań szklanych – w tym nowe technologie.
Odwiedzający stoiska mogli także wypróbować nowy Visualizer – potężne, wizualne narzędzie sprzedaży, łatwo implementowane na dowolnej stronie internetowej, dzięki czemu klienci firm zajmujących się obróbką i zdobieniem szkła (architekci, projektanci wnętrz i użytkownicy końcowi) mogą z wyprzedzeniem zobaczyć, jak będzie wyglądać nadruk na szkle w projekcie docelowym.
W wybranych godzinach, architekt Eyal Porat, autor książki Dip-Tech Projects (opisująca kolekcję zastosowań szkła drukowanego dla architektów i projektantów wnętrz) rozdawała podpisane egzemplarz książki szczęśliwym odwiedzającym.
W czasie GLASSTEC pokazała wiele zastosowań sprawdzonych na rynku tuszów do szkła motoryzacyjnego, a także nowe technologie odpowiadające na najnowsze trendy w branży motoryzacyjnej, w tym specjalne atramenty czarne i przewodzące na szybko rosnący rynek inteligentnych przednich szyb samochodowych.
Nowa drukarka, zaprojektowana specjalnie dla wyjątkowych wymagań branży motoryzacyjnej, wyposażona jest w szybki, wbudowany automatyczny system indeksowania, który umożliwia indeksowanie i rejestrowanie unikalnych kształtów szyb w sposób płynny, z krótkim czasem cyklu produkcyjnego, wykazując wysoką wszechstronność produkcji.
Dzięki tej maszynie technologia cyfrowa oferuje teraz konkurencyjną możliwość druku na szkle samochodowym w dużych seriach.
Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym
|