Czytaj także -

Aktualne wydanie

2020 10 okladka

Świat Szkła 10/2020

User Menu

flow 160X600b

 

 

 20191104-V1-BANNER-160x600-POL

 

 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

okladka Dom inteligentny 22

(w opracowaniu) 

 dom bez barier okladka

gotowy

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

katalog 2018 a

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

 

TopPageBanner BestMakin

 

baner glaslift smartlift b2

Artykuły z ostatniego wydania miesięcznika Świat Szkła

Portal Trendy Branżowe – daje kontakty jak na Targach ON-LINE

Zapraszamy do zaprezentowania swoich produktów na nowej platformie internetowej  ,,Trendy Branżowe' będącej częścią portalu ,,Świat Szkła'.   Serwis ten pozwoli  Państwu na zaprezentowanie swoich nowości i dotarcie do szerokiej grupy potencjalnych klientów.   Na platform...

Nowe produkty TermoProfi dostępne od początku 2020 roku

TermoProfi, jedyny polski producent ciepłych ramek dystansowych do pakietów szybowych, powiększa swój asortyment o ramkę nowej generacji oraz ciepłe szprosy wiedeńskie. Nowa generacja ciepłej ramki TermoProfi OPTIMAL wychodzi naprzeciw zmianom wymogów budowlanych, które wejdą w życie z początkiem ro...

ML System otrzyma 88,5 mln zł od PARP na rozwój projektu „Active Glass”

— Przyznany grant ma fundamentalne znaczenie dla realizacji celów przedstawionych w niedawno ogłoszonej strategii. To znaczący krok w kierunku „nowej ery kwantowej” w ML System. Zgodnie z założeniami, w 2024 r. chcemy osiągnąć 400 mln zł przychodów ze sprzedaży, przy wzrośnie marży EBITDA — komentuj...

Grupa Selena – polska innowacja na dachu lotniska w Brazylii

Przy pomocy innowacyjnych rozwiązań Grupy Selena – jednego z czołowych producentów i dystrybutorów chemii budowlanej oraz właściciela marki TYTAN – przeprowadzona została kompleksowa renowacja dachu lotniska Porto Alegre w Brazylii o powierzchni 19 tys. m2.

Okucia i szkło – nowy kierunek rozwoju marki CGLASS

Rozmowa z Jakubem Czerwińskim, dyrektorem handlowym firmy CGLASS - Skąd pomysł na tak odważne decyzje, jak produkcja szkła i nowa siedziba?J.C.: Trzy lata temu powstał pomysł o wybudowaniu nowej siedziby oraz produkcji szkła. Wpływ na tę decyzję miało kilka czynników. Zmieniające się trendy na rynk...

Super Spacer® zastosowany w BaseCamp Lyngby

Architektura w przystępnej cenie jest jednym z najbardziej pilnych problemów naszych czasów. Jednak takie zagadnienia jak trwałość, energooszczędność, utwardzanie powierzchni, gospodarka zamkniętego obiegu, wygoda i integracja społeczna często występują w sprzeczności do założeń ekonomicznych. Lars...

Ściany zewnętrzne przeszklone słupowo-ryglowe a ochrona przeciwpożarowa Część 2. Systemy aluminiowe

Przeszklone ściany zewnętrzne podnoszą walory architektoniczne budynków, poprawiają panujące w nich warunki pracy i życia, ale także wpisują się w aktualne trendy architektoniczne. Rozwój technologii szkła i innych elementów systemowych tych ścian pomagają spełniać coraz bardziej wyśrubowane warunki...

Nowoczesne rozwiązania SIDERISE w zakresie uszczelnień przeciwpożarowych pasa międzykondygnacyjnego

 Coraz wyższe wymogi w zakresie bezpieczeństwa i estetyki wymuszają ciągły rozwój aluminiowych systemów fasadowych. Jednym z zagadnień budzących spore zainteresowanie jest kwestia uszczelniania fasady na styku z żelbetową konstrukcją budynku. W miejscu połączenia płyty stropowej z wewnętrzną ...

„Właściwe” okna i drzwi zwiększają dostępność pomieszczeń

Budynki bez barier mają w Niemczech wpływ na życie ponad 7,8 miliona osób o znacznym stopniu niepełnosprawności, dużą liczbę seniorów i osoby z niesprawnością tymczasową (na przykład po wypadku). Z tego powodu norma DIN 18040-2, która została wprowadzona zgodnie z niemieckim prawem budowlanym, musi...

Komfort cieplny zaczyna się od okna

Nowe, przeprowadzone przez Instytut Budownictwa Pasywnego Darmstadt badanie „Living Comfort” potwierdza pozytywny wpływ ciepłych ramek dystansowych na komfort przebywania w pomieszczeniach. W przypadku budowy i remontu domów mieszkalnych komfort i wygoda odgrywają ważną rolę dla jego mieszkańców.

Niewidoczne zawiasy Argenta®

Aby uzyskać estetyczny wygląd zarówno drzwi obrotowych, jak i uchylnych, zawiasy powinny być ukryte tak, aby drzwi ustawiały się w linii prostopadłej do ściany.Ten efekt montażu można osiągnąć dzięki opatentowanym, niewidocznym zawiasom argenta.

ORGADATA - Prawa fizyki a trendy w projektowaniu

Niezależnie od tego, za jak bardzo zaawansowanych technologicznie się uważamy, otaczający nas świat nakłada na nas pewne ograniczenia, których musimy przestrzegać. Postęp pozwala nam sięgać po więcej, co przekłada się na oczekiwania względem architektury. Projektanci podnoszą poprzeczkę coraz wyżej...

Następny krok w rozwoju oszklenia strukturalnego – cyfrowe projektowanie i produkcja

Ewolucja w projektowaniu zachodzi teraz w przestrzeni cyfrowej, w której niezliczone kombinacje można przetworzyć w ciągu kilku sekund i zidentyfikować optymalne opcje. Wielu inżynierów z branży budowlanej z pewnością myśli o cyfrowym nadzorze nad przebiegiem pracy, w parze z cyfrową produkcją. W ...

Przemysł 4.0 jako podejście do rozwoju łańcucha tworzenia wartości dodanej w przyszłości

Przemysł 4.0 jest jednym z zagadnień w przemyśle szklarskim, na które zwraca się największą uwagę. Podczas gdy z naukowego punktu widzenia termin ten nadal opisuje spójną, aczkolwiek ogólną wizję przyszłości za pomocą wielu sloganów, praktyczna realizacja wielu zagadnień nadal pozostaje otwartą kwe...

Jak zapewnić wysoką jakość laminatu szklanego?

W połączeniu z doskonałą laminacją wstępną, taka wiedza pomaga również obniżyć koszty produkcji, ponieważ w ten sposób można znacznie skrócić czas procesu i zmniejszyć ilość odpadów szklanych.

Okucia do konstrukcji szklanych - przegląd

 (kliknij na rysunek aby zobaczyć szczegóły oferty firmy)     

Programy komputerowe w przemyśle szklarsko-okiennym - przegląd

 (kliknij na rysunek aby zobaczyć szczegóły oferty firmy)     

  • Portal Trendy Branżowe – daje kontakty jak na Targach ON-LINE

  • Nowe produkty TermoProfi dostępne od początku 2020 roku

  • ML System otrzyma 88,5 mln zł od PARP na rozwój projektu „Active Glass”

  • Grupa Selena – polska innowacja na dachu lotniska w Brazylii

  • Okucia i szkło – nowy kierunek rozwoju marki CGLASS

  • Super Spacer® zastosowany w BaseCamp Lyngby

  • Ściany zewnętrzne przeszklone słupowo-ryglowe a ochrona przeciwpożarowa Część 2. Systemy aluminiowe

  • Nowoczesne rozwiązania SIDERISE w zakresie uszczelnień przeciwpożarowych pasa międzykondygnacyjnego

  • „Właściwe” okna i drzwi zwiększają dostępność pomieszczeń

  • Komfort cieplny zaczyna się od okna

  • Niewidoczne zawiasy Argenta®

  • ORGADATA - Prawa fizyki a trendy w projektowaniu

  • Następny krok w rozwoju oszklenia strukturalnego – cyfrowe projektowanie i produkcja

  • Przemysł 4.0 jako podejście do rozwoju łańcucha tworzenia wartości dodanej w przyszłości

  • Jak zapewnić wysoką jakość laminatu szklanego?

  • Okucia do konstrukcji szklanych - przegląd

  • Programy komputerowe w przemyśle szklarsko-okiennym - przegląd

 

 a Baner-1

 

Baner 2

 

 

 

wlasna-instrukcja ift--baner do newslet-2019

 

 LiSEC SS Konfig 480x120

 

Dzięki LISEC.EYE wsparcie serwisowe „na żywo” jest jeszcze lepsze

Jeśli w maszynach szklarskich na linii produkcyjnej wystąpi usterka, pracownicy LiSEC i technik serwisowy mogą komunikować się bezpośrednio, „na żywo” i wizualnie za pomocą nowej aplikacji. Rozwiązanie problemu znajduje się szybciej dzięki LiSEC.eye, nawet jeśli obie osoby nie mówią tym samym językiem. Ponieważ zwłaszcza w pracy – w trakcie serwisowania maszyny – zdjęcia mówią więcej niż tysiąc słów.

 

2020 09 44 1

 


Usterki na linii produkcyjnej skutkują wysokimi kosztami. Ma to negatywny wpływ na proces produkcji. Z tym wiąże się ryzyko, że nie będziesz w stanie zrealizować zamówień swoich klientów na czas. Chociaż wsparcie telefoniczne też obiecuje szybką pomoc, może się nie powieść z powodu barier językowych i trudności w komunikacji. Wezwanie specjalisty jest wtedy nieuniknione, co skutkuje wyższymi kosztami serwisu, a także wydłużonymi czasami konserwacji i przestojami systemu obsługującego produkcję.

 

Firma LiSEC ulepszyła swoją usługę zdalnego serwisu dzięki rozwiązaniu cyfrowemu: teraz LiSEC.eye zapewnia wizualne wsparcie pracownikom firm produkcyjnych i technikom LiSEC, umożliwiając im szybsze wspólne znalezienie i poprawienie usterki. Wykorzystując obrazy i symbole do wspierania komunikacji, LiSEC.eye ułatwia również pokonywanie barier językowych i trudności komunikacyjnych. Aplikacja może nawet wykazać, że nie potrzebujesz specjalisty serwisu LiSEC na miejscu.

 

2020 09 44 2

 


Serwis „na żywo” za pośrednictwem transmisji wideo, z licznymi dodatkami
Korzystając z aplikacji, jeden z pracowników może rozpocząć rozmowę wideo z technikiem serwisu LiSEC po przedstawieniu krótkiego opisu usterki.

 

Oprócz zwykłej, interaktywnej wideokonferencji LiSEC.eye oferuje inne ważne funkcje, które są przydatne w przypadku zdalnej pomocy:


- Zarówno Twój pracownik, jak i technik LiSEC mogą oznaczać poszczególne komponenty lub obszary na ekranie systemu za pomocą wskaźnika laserowego. Dzięki temu obaj wiedzą, o czym rozmawiają, bez słownego opisu.


- Podczas wideokonferencji uczestnicy mogą robić zrzuty ekranu i edytować je na tablicy. Są one gromadzone w udostępnionym folderze i mogą być uzupełniane notatkami lub rysunkami. Twój pracownik może użyć elementów takich, jak strzałki lub kółka na zrzucie ekranu, aby dokładnie zaznaczyć, gdzie leży problem. Technik serwisowy LiSEC może również wykorzystać tę funkcję do tworzenia prostych instrukcji krok po kroku.


- Dzięki LiSEC.eye uzyskujesz dostęp do portalu usługowego „myLiSEC”. Wszystkie znaczniki serwisowe są tutaj udokumentowane, wraz ze statusem, wymaganiami technicznymi, dokumentami serwisowymi i listą wszystkich istniejących maszyn, w tym dostęp do planu budowy maszyny w formie elektronicznej, instrukcji jej obsługi i produktów serwisowych. Dzięki temu Twój pracownik i technik serwisowy LiSEC mają natychmiastowy dostęp do informacji, które mogą pomóc im zidentyfikować i wyeliminować usterkę.


- Aplikacja LiSEC.eye działa na wszystkich konwencjonalnych urządzeniach, takich jak komputery osobiste, laptopy, tablety i smartfony. Do korzystania z aplikacji serwisowej nie jest potrzebny żaden specjalny ani dodatkowy sprzęt.


- Aplikacja do transmisji wideo jest zoptymalizowana pod kątem komunikacji mobilnej. Jakość obrazu dostosowuje się do istniejących warunków sieciowych. W ten sposób aplikacja utrzymuje połączenie między Twoim pracownikiem a technikiem serwisu LiSEC nawet przy niskiej przepustowości łącza internetowego, co jest częstym przypadkiem, ponieważ nierzadko systemy są instalowane w lokalizacjach bez optymalnego zasięgu sieci komórkowej.


- Dzięki LiSEC.eye za niewielką miesięczną opłatą można znacznie skrócić czas potrzebny na prace serwisowe, a tym samym ostatecznie zmniejszyć również koszty.

 


Lisec.eye sprawdził się wielokrotnie
LiSEC oferuje LiSEC.eye od prawie roku. Rozwiązanie to wielokrotnie się sprawdziło. Na przykład w Kapsztadzie, gdzie pojawiły się tam nagle problemy z nieco starszym systemem do cięcia szkła.

 

Technik serwisowy LiSEC przez cały dzień podejmował próbę telefonicznej pomocy dobrze zorientowanemu technicznie operatorowi maszyny, starając się zlokalizować i wyeliminować błąd. Jednak te wysiłki zakończyły się niepowodzeniem. Gdy tylko zdołali skomunikować się ze sobą za pośrednictwem LiSEC.eye, usterka została naprawiona w ciągu półtorej godziny.

 

2020 09 44 3

 


Lisec.eye oferuje 5 praktycznych korzyści
1. LiSEC.eye wspomaga komunikację pomiędzy osobą obsługującą maszynę a technikiem serwisowym poprzez przekazywanie obrazu. Ułatwia to obu stronom zrozumienie, o co chodzi. Za pomocą aplikacji i instrukcji udzielonych przez technika serwisowego LiSEC nawet operator z niewielką wiedzą techniczną jest w stanie usunąć usterki.

 

2. W praktyce znajomość języków obcych personelu obsługującego system często nie wystarcza do opisania usterek technicznych. Trudno im też postępować zgodnie z instrukcjami udzielonymi przez personel serwisowy LiSEC. Te czynności są znacznie prostsze, jeśli obie strony mogą komunikować się za pomocą obrazów, symboli lub rysunków.

 

3. Wszystkie maszyny do obróbki szkła LiSEC są indywidualnie dostosowywane do potrzeb klienta. Szczególnie w przypadku starszych modeli zdarza się, że nie każdy technik serwisu LiSEC zna daną maszynę w najdrobniejszych szczegółach. Dzięki LiSEC.eye zawsze można połączyć Cię z pracownikiem LiSEC, który najlepiej zna określony typ maszyny.

 

4. LiSEC.eye zapewnia lepszą podstawę do podjęcia decyzji, czy pracownik serwisu jest potrzebny na miejscu, czy też operator obsługujący maszynę sam poradzi sobie z naprawą usterki korzystając ze zdalnego wsparcia za pomocą LiSEC.eye.

 

5. Niepewność spowodowana koronawirusem wymaga ogromnej elastyczności, w szczególności od przemysłu. Właśnie w tej sytuacji firmy produkcyjne muszą być w stanie polegać na swoich systemach. LiSEC.eye pomaga szybciej wykrywać i eliminować ich usterki.

 


Wniosek: wsparcie online jest skuteczniejsze dzięki LiSEC.eye
Pracownicy serwisowi LiSEC są już w stanie rozwiązać większość usterek online lub telefonicznie. Klienci korzystają z tego na kilka sposobów i nie muszą czekać, aż technik zajmie się błędem na miejscu. Przestój linii produkcyjnej można zredukować do minimum.

 

Negatywny wpływ na produkcję jest ograniczony do stosunkowo krótkiego czasu, co oznacza, że można uniknąć opóźnień i związanych z nimi wysokich kosztów następczych. A wtedy firma działa w sposób bardziej zrównoważony, ponieważ funkcjonujące procesy wymagają mniej zasobów. Dzięki LiSEC.eye usługa online LiSEC jest teraz jeszcze dokładniejsza, wydajniejsza
i prostsza.

 

Claudia Guschlbauer
LiSEC

 

2020 09 44 4

 

 

Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym 

Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne 
Więcej informacji:  Świat Szkła 09/2020 
  

 

 

Czytaj także --

  

20130927przycisk newsletter

  

 

 

01 chik
01 chik
         
Zamknij / Close [X]