Firma BFT, włoska marka zaawansowanych technologicznie napędów do bram, świętuje dekadę obecności w Polsce swojego oddziału – BFT Polska Sp. z o.o. Z tej okazji, w dniach 11-13 lutego, firma zorganizowała spotkanie dla partnerów biznesowych. Konferencja odbyła się w pięciogwiazdkowym HERON Live Hotel, położonym nad malowniczym jeziorem Rożnowskim k. Nowego Sącza.
Kluczowym elementem programu była prezentacja nowej strategii marketingowej firmy, która opiera się na haśle „Otwieramy Innowacje”. – Wraz z popularyzacją idei domów inteligentnych, będziemy coraz częściej mówić o rozwiązaniach z zakresu interconnectivity, czyli technologii pozwalającej na wzajemną komunikację urządzeń BFT pomiędzy sobą oraz pomiędzy napędami innych marek – zapowiada Andrzej Trojanowski, Dyrektor Generalny BFT Polska.
Specjaliści z BFT zaprezentowali podczas interaktywnego pokazu nowe produkty i rozwiązania, takie jak U-Link (protokół komunikacji automatyki BFT z innymi urządzeniami) czy aplikację BLUE ENTRY, która pozwala na sterowanie napędami z urządzeń mobilnych, takich jak smartfony czy tablety.
Poza częścią merytoryczną, uczestnicy świętowali jubileusz BFT podczas uroczystej gali. Gościem specjalnym wydarzenia był Andrzej Wiśniowski, właściciel firmy WIŚNIOWSKI, która jest liderem na rynku bram i ogrodzeń w Polsce oraz największym odbiorcą produktów BFT. Podczas uroczystości marka BFT wyróżniła swoich dystrybutorów certyfikatami współpracy. Dziewięciu największych dystrybutorów z całego kraju zostało nagrodzonych specjalnymi, jubileuszowymi statuetkami.