Informacja o piśmie
Świat Szkła : miesięcznik dla profesjonalistów z branży szklarskiej i okiennej,
wydawany od 1996 roku.
Ogólna charakterystyka:
· Fachowe informacje przekazywane językiem zrozumiałym dla każdego, a artykuły opracowywane są przez wybitnych specjalistów z branży
· Bogata i kolorowa szata graficzna: zdjęcia, rysunki i schematy
· Tematy miesiąca - obszerne artykuły dotyczące ważnych dziedzin branży
szklarsko-okiennej
· Przeglądy - porównanie ofert konkurencyjnych firm
· Nowości - przedstawienie najnowszych produktów i technologii ... oraz inne artykuły budzące zainteresowanie branży
Główna tematyka:
Produkcja, obróbka i dekoracja szkła oraz produkcja i montaż konstrukcji przeszklonych, takich jak: okna, drzwi, fasady, ogrody zimowe i świetliki - to tematy, które porusza czasopismo.
Staramy się popularyzować nowoczesne produkty i technologie związane z branżą szklarską i okienną a także maszyny do obróbki szkła i produkcji okien.
Przekazujemy informacje na temat najnowszych norm i przepisów, a także publikujemy dane ekonomiczne dotyczące sytuacji w budownictwie, a szczególnie ważne dla przemysłu szklarskiego i stolarki budowlanej.
Publikujemy również wywiady z ważnymi menadżerami z branży - którzy swoją fachowość mogą poświadczyć sukcesem kierowanych przez siebie firm.
Nasz miesięcznik jest skierowany głównie do profesjonalistów - takich jak:
· architekci, projektanci wnętrz, projektanci konstrukcji szklanych, inżynierowie budowlani, wykonawcy i pracownicy zaopatrzenia firm budowlanych
· pracownicy działów handlowych, technicznych i marketingowych w firmach produkujących, przetwarzających i sprzedających szkło, szyby zespolone, lustra i witraże
· pracownicy firm produkujących, sprzedających i montujących okna, drzwi, fasady, świetliki, ogrody zimowe, a także dystrybuujących komponenty do ich produkcji
· pracownicy firm projektujących i wykonujących szklane elementy wyposażenia wnętrz (ściany działowe, meble ze szkła) i konstrukcje szklane (schody, podłogi)
· inwestorzy decydujący o wyborze projektów i wykonawców
· wykładowcy, nauczyciele i studenci szkół technicznych i artystycznych związanych z branżą szklarsko-okienną
· członkowie zrzeszeń branżowych i korporacji technicznych
Dystrybucja:
Nakład 4000 egzemplarzy, rozprowadzany jest głównie przez prenumeratę oraz wysyłkę promocyjną.
Nasz miesięcznik jest obecny na spotkaniach architektów i projektantów, targach budowlanych i seminariach technicznych - organizowanych zarówno przez redakcję jak i zaprzyjaźnione firmy.
Miesięcznik Świat Szkła można też kupić w wybranych salonikach prasowych EMPIK i RUCH.
Na stronach www.czasopisma-online.pl dostępne jest pełne wydanie elektroniczne miesięcznika Świat Szkła. Wiecej informacji o e-wydaniu
Artykuły z miesięcznika Świat Szkła są indeksowane w bazie czasopism technicznych BazTech
Redakcja miesięcznika Świat Szkła zorganizowała również portal branżowy www.swiat-szkla.pl dla profesjonalistów z przemysłu szklarskiego i stolarki budowlanej, z cyklicznie wysyłanym newsletterem.
Współpraca |
Będzie nam bardzo miło zaproponować Państwu współpracę
Jesteśmy zainteresowani publikowaniem nadsyłanych przez Państwa informacji o Państwa firmach - nowych urządzeniach, rozwiązaniach technicznych, oferowanych produktach oraz wydarzeniach. Informacje tego typu możemy zamieszczać na 3 różne sposoby:
Sposób 1: Notatka w dziale "Nowości"
Krótka informacja (do 2000 znaków + 1 lub 2 ilustracje ), w której informują Państwo o nowym produkcie, obiekcie czy technologii. Informacja ta nie może zawierać elementów ofertowych czy marketingowych, a jedynie techniczne - wtedy będzie bezpłatna.
Sposób 2: Notatka w dziale "Wydarzenia"
Informacja o organizowanych przez Państwa imprezach branżowych (np. seminaria szkoleniowe, jubileusze etc.) lub wydarzeniach, w których Państwa firma uczestniczyła. Mogą być to również zapowiedzi wydarzeń. Tekst może zawierać do 4000 znaków, oraz ilustracje. Relacja - bez ofert i materiałów marketingowych - jest bezpłatna.
Sposób 3: Artykuł techniczny - artykuł, jak całe pismo, jest przeznaczony dla polskiego czytelnika. Artykuł powinien opisywać konkretny produkt (rodzinę produktów), technologię, materiał, narzędzie, koncentrując się na informacjach technicznych - z podaniem jego parametrów, zaakcentowaniem nowych rozwiązań etc. Ewentualnie może dotyczyć wdrażanych procedur i kampanii, ale opisywać je od strony strukturalno-wdrożeniowej.
Artykuł bezpłatny - nie może zawierać treści marketingowych, tzn. pełnych danych teleadresowych firmy, tekstów reklamowych, całej oferty handlowej itd. Artykuł jest opracowywany do druku przez redakcję wg aktualnie obowiązującego layoutu i ma odpowiadać przyjętym w piśmie zasadom estetycznym. Załączane zdjęcia w postaci plików komputerowych (formaty: jpg, tiff, eps, cdr z czcionką zamienioną na krzywe) powinny mieć rozdzielczość min 300 dpi dla docelowych wymiarów 100x75 mm.
Tekst nadesłany do redakcji powinien mieć formę ostateczną. Objętość: do 10 000 znaków (2 strony w miesięczniku) - każda dodana ilustracja zmniejsza objętość o 300-500 znaków.
Chcesz więcej informacji
więcej informacji o Wydawnictwie EURO-MEDIA Sp. z o. o.