Czytaj także -

Aktualne wydanie

2021 01 okladka

Świat Szkła 01/2021

User Menu

 

 20191104-V1-BANNER-160x600-POL

 

 

 

facebook12

czytaj newsy Świata Szkła

- więcej szklanej architektury

 

Baztech

Miesięcznik Świat Szkła

indeksowany jest w bazie

czasopism technicznych

 

 

Wydanie Specjalne

okladka Dom inteligentny 22

(w opracowaniu) 

 dom bez barier okladka

gotowy

Fasady przeszklone termika akustyka odpornosc ogniowa 2016

 

okna pasywne 2015a

 

Fotowoltaika w architekturze okladka

 

20140808Przegrody przeciwpozarowe

 

konstrukcje szklane

 

20140533 Konstrukcje przeszklone 2

 

Katalog 2021 okladka

 

banner konferencja 04 2019

 RODO

 pl 480x100 AW Banner 201208

Grupa OKNOPLAST z nagrodą Największego Polskiego Eksportera do Francji
Data dodania: 11.01.21

Kolejny już raz pod koniec roku odbyło się uroczyste wręczenie statuetek i dyplomów w konkursie Nagrody Polskiego Biznesu we Francji. W siedzibie Ambasady RP w Paryżu w kategorii Największy Eksporter do Francji nagrodzona została Grupa OKNOPLAST.

 

Prestiżowa inicjatywa została objęta patronatem Ministra Spraw Zagranicznych oraz Wicepremiera, Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii.

 

20201223ok

 

W połowie grudnia w Ambasadzie RP w Paryżu odbyło się wręczenie Nagród Polskiego Biznesu we Francji 2020. Wydarzenie to swoim patronatem objął Minister Spraw Zagranicznych RP Zbigniew Rau oraz Wicepremier, Minister Rozwoju, Pracy i Technologii RP Jarosław Gowin. Statuetki oraz dyplomy wręczył zaś Ambasador Tomasz Młynarski.

 

Celem konkursu jest wyróżnienie liderów polskiego eksportu do Francji, a także zwrócenie uwagi francuskich środowisk gospodarczych na wysoką jakość i konkurencyjność polskiej oferty. Zgłosić mogło się każde przedsiębiorstwo eksportujące swoje produkty do kraju nad Sekwaną.

 

Nagrodzone zostały firmy w trzech kategoriach: Polski Inwestor we Francji, Francuski Inwestor w Polsce oraz Największy Eksporter do Francji. W ostatniej kategorii zwyciężyła Grupa OKNOPLAST.

 

Nagroda w kategorii Największy Eksporter do Francji to dla nas powód do dumy. Jesteśmy wdzięczni za docenienie naszej ciężkiej pracy i za zaufanie francuskich klientów do naszych wyjątkowych produktów. Od wielu już lat budujemy na tym rynku swoją pozycję.

 

Od początku stawiamy na niezwykle wysoką, polską jakość oraz budowanie sieci dystrybucji i marki OKNOPLAST. Patrząc na zwiększającą się każdego roku sprzedaż, strategia ta procentuje. Dzięki temu dziś możemy znaleźć się w tak zaszczytnym gronie. – mówi Mikołaj Placek, Prezes Grupy OKNOPLAST.

 

Francja jest jednym z głównych rynków, na którym funkcjonuje OKNOPLAST. Przez 10 lat firma nieustannie inwestuje w rozwój w tym regionie zarówno pod kątem produktów i innowacji technologicznych jak i działań marketingowych.

 

Na przestrzeni lat OKNOPLAST był m.in. sponsorem głównym Olympique Lyon, a reklamy marki można było obejrzeć w czołowych francuskich stacjach telewizyjnych.

 

W ramach francuskiej struktury firma posiada spółkę-córkę, prezesa, lokalną obsługę klienta oraz dział marketingu.

OKNOPLAST

 

Czytaj także --

Czytaj także

 

 

01 chik
01 chik