ROTO na rok 2013 nie ma najmniejszych wątpliwości: motywem przewodnim jest tym razem piękno. Twórcy kalendarza nie mieli łatwiejszego zadania niż producenci okien – w obydwu przypadkach funkcjonalność musi iść w parze z estetyką. Jest ona jednym z ważniejszych kryteriów zakupu okien.
Czy i czym urzeka praktyczny „planer” od ROTO na przyszły rok, klienci firmy będą mogli ocenić już niebawem.
Efektowny element dekoracyjny na oknie: nowoczesna klamka RotoSwing w 12 odsłonach kolorystycznych w kalendarzu Roto na rok 2013. Czyżby zapowiedź nowej mody okiennej? „Dobierz klamkę do wystroju i nastroju!”
Okno jest produktem przezroczystym – bardzo trudno je przedstawić na zdjęciu. Zawsze widać albo elementy wnętrza przed nim, albo krajobraz za oknem. W tegorocznym kalendarzu poświęconym urodzie okien ten dualizm postanowiono wykorzystać jako pomysł kreatywny.
Gdy patrzymy przez okno z pokoju, w którym jest zapalone światło, widzimy nie tylko otoczenie domu, ale także własne odbicie na szybie. Te nakładające się obrazy świata zewnętrznego i wewnętrznego, na granicy których jest okno stało się źródłem 12 efektownych obrazów – korespondujących „klimatycznie” z miesiącem, który ilustrują.
Użytkownikom okien stawiającym na design ROTO zaproponowało ostatnio ukryte zawiasy, nie zakłócające wyglądu okna i sprawiające, że prezentuje się ono jak efektowna rama krajobrazu na ścianie. Jedynym widocznym na oknie elementem jest klamka, która łączy funkcjonalność z estetyką.
Czy kupujący nie pogubią się w bogactwie możliwości okiennej dekoracji? – Z pewnością nie. Praktyczną pomoc wyświadczy im internetowy konfigurator klamek pod adresem www.rotoswing.pl, który w kilku prostych krokach znajdzie numer katalogowy pożądanej RotoSwing.
Artystycznie przedstawiona w kalendarzu, w bogatej palecie odmian kolorystycznych najnowsza klamka RotoSwing z kolekcji ROTO zachęca do urozmaicenia wystroju wnętrza w zależności od aury i nastroju. Wystarczy odkręcić tylko dwa wkręty mocujące starą klamkę, żeby nadać oknu wyjątkowego fasonu przez przykręcenie zgrabnej RotoSwing w pasującym do wystroju wnętrza odcieniu – także w wersji z kluczem lub przyciskiem blokującym.
Projekt i realizacja kalendarza RotoSwing 2013: agencja reklamy PARALOTNA, dyr. kreatywny Paweł Lis.
Monika Makowska-Jarosz
Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym
inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne
więcej informacj: Świat Szkła 1/2013