Firma PROVENTUSS, lider na rynku dystrybucji specjalistycznych mas stosowanych w branży budowlanej, odświeża swoje logo. Wprowadzenie nowego logo ma na celu podkreślenie szeregu zmian, jakie zaszły w firmie od momentu jej powstania.
Odświeżone logo odzwierciedla fakt, iż PROVENTUSS stara się zawsze oferować innowacyjne produkty i technologie związane z szkleniem strukturalnym i uszczelnieniami budynków. W zeszłym roku na rynek zostały wprowadzone nowe produkty: mające zastosowanie w window bonding DC 776 i szybach strukturalnych DC 3363. W tym roku rozpocznie się kampania związana z nowoczesną technologią klejenia szkła do rotul w mocowaniach punktowych.
Nowe logo PROVENTUSS obrazuje również korzystne zmiany oraz rozwinięcie działalności na nowych rynkach, gdzie firma oferuje nowoczesne systemy hydroizolacji, które mają zastosowanie np. przy modernizacji sieci kolejowej w Polsce.
Kolejnym powodem uaktualnienia wizerunku firmy jest poszerzenie zakresu działania oraz ekspansja na rynki zagraniczne. Nowe logo zostanie wkrótce zaprezentowane również przez pozostałe spółki wchodzące w skład grupy, m.in. na odbywających się w styczniu 2014 r. w Kijowie targach Primus.
Szymon Nadzieja
PROVENTUSS
Całość artykułu w wydaniu drukowanym i elektronicznym
Inne artykuły o podobnej tematyce patrz Serwisy Tematyczne
Więcej informacj: Świat Szkła 01/2014